• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook weer aan de manta[de eerste nieuwe spulletjes zijn er]

fluks

Post vaak
heb vandaag een manta gekocht tis een a manta van 1975 met een 20s motor op gas

wie kan mij vertellen of verlagingveren van een b manta hieronder passen?

en wie heeft voor mij nog een recarostoel liggen donkerbruin geblokt links of rechts maakt mij niet zo veel uit liefst met het frame er nog bij

foto's zal ik morgen maken

kiek an.. ok weer an de MANTA..

de B zal spoedig volgen :D

kom m binnenkort bewonderen, mot toch nog wat komen halen :D

deze gekocht om toch weer belastingvrij te kunnen rijden de senator is net 25 en deze 38 jaar

heb ook wel naar een b manta gekeken maar niet wat kunnen vinden wat mij aanstond

als je het mij even van te voren laat weten waneer je komt zal ik de spullen voor je klaar leggen

kiek an, nette wagen zo te zien.

dat jalouzie.... :wors :wors :wors :wors

maar de Manta B velgen... dat maakt m af :P

:thumb

fluks heeft vast nog wel een hoekje...waar wat leuks ligt te wachten op montage...

en die paar knaak belasting... shit happens

en met deze manta op gas blijf je de volle mep betalen als de nieuwe regeling erdoor komt

alleen alle oldtimers in 2013 wat op lpg diesel en benzine rijd blijft belasting vrij alles wat na 2014 40 jaar word blijft de volle mep betalen op lpg en diesel ,,alleen op benzine is dan belastingvrij er komt voor lpg en diesel geen overgangsregeling

dus dat gas kan er wel uit

@Kermitkiller wrote:en met deze manta op gas blijf je de volle mep betalen als de nieuwe regeling erdoor komt

alleen alle oldtimers in 2013 wat op lpg diesel en benzine rijd blijft belasting vrij alles wat na 2014 40 jaar word blijft de volle mep betalen op lpg en diesel ,,alleen op benzine is dan belastingvrij er komt voor lpg en diesel geen overgangsregeling

dus dat gas kan er wel uit

zo als ik het lees worden auto's met lpg of diesel mrb vrij zo gauw ze de leeftijd van 40 hebben bereikt dus zal deze in 2015 belastingvrij worden

http://www.berekenjeautokosten.nl/w...efinitieve-oldtimer-regeling-2014-bekend.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dan maar een jaar schorsen hij is van 2 januari 1975

@Ghanz wrote:fluks heeft vast nog wel een hoekje...waar wat leuks ligt te wachten op montage...

en die paar knaak belasting... shit happens

helaas geen 4x100 velgen liggen maar dat komt wel zat te koop

eerst eens de fietspompen die er onder zitten vervangen door schokbrekers en een verlagingssetje

Mooie Manta :thumb van't jaar nog mooi mee rijden en net wat

je zegt een jaar schorsen, dat is te overzien.

De populatie van de Manta A gaat zo door die belasting wel omhoog ;)

wie weet waar ik een nieuwe distributieketting kan kopen voor een 20s met een kettingschakel dus niet een geklonken ketting

heb al eens gehoord dat er een van een mercedes op past

Terug
Naar boven