• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

op-com

inderdaad hoeft niet met opcom

volgens mij is het contact uit dagteller induwe en inhouden contact aanzetten en wachte tot er iets knippert of inspectie verdwijnt

-contact uit

dan alles ingedrukt houden wat ge doet.

-dagteller induwen

-contact opzetten

-rem induwen

-koppeling induwen.

zo is het bij een H ;)

Alleen dagtellerknop indrukken, dan Contact aanzetten. knop blijven vasthouden tot er streepjes op je teller komen..

Willem

telt dit ook voor Vectra GTS? mijn pa heeft dat namelijk. en mijn broer ook van Astra H (al maakt da niet uit hij ruilt hem binnenkort voor Astra J :wors :wors )

Heeft iedere astra H een insp functie?

heb met de mijne namelijk bijna 10.000 km gereden maar nog geen melding gehad of iets dergelijks gezien.

die melding krijg je standaard om de 15,000km en, kan je veranderen met opcom naar bv 30,000 of iets anders.

Oke bedankt voor de reactie.

dan wacht ik mooi die 15,000km af en dan zie ik het wel een keer verschijnen.

Terug
Naar boven