• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

op slot en niet meer open te krijgen

hallo ik heb een calibra van 1995 en doe netjes mijn deuren op slot.

jammer genoeg zijn ze niet meer te openen.

sleutel draait niet meer.

wie weet een oplossing? :wtf

Ik weet er helaas ook niks op behalve misschien de ANWB er bij halen?

Die gasten weten vaak wel een oplossing voor zoiets.

In ieder geval succes er mee.

Ik weet er helaas ook niks op behalve misschien de ANWB er bij halen?

Die gasten weten vaak wel een oplossing voor zoiets.

In ieder geval succes er mee.

of via de onderkant je motorkap optrekken en dan ff je accu polen eraf trekken.ze willen dan wel eens open schieten.geef wel een tip doe het met zn 2 de ene de polen eraf halen en de ander bij een deur staan.suc6

of via de onderkant je motorkap optrekken en dan ff je accu polen eraf trekken.ze willen dan wel eens open schieten.geef wel een tip doe het met zn 2 de ene de polen eraf halen en de ander bij een deur staan.suc6

Dat heb ik met mijn rechter deurslot, wil voor de meter niet meer draaien of in ieder geval heel moeilijk terwijl de rest gewoon te gebruiken valt.

Dat heb ik met mijn rechter deurslot, wil voor de meter niet meer draaien of in ieder geval heel moeilijk terwijl de rest gewoon te gebruiken valt.

eningste oorzaak is dat 1 van de sensoren voor de cv blijft hangen en ze dicht blijft duwen (kan nooit dat 3 sloten tegelijk het begeven)

wordt inderdaad de motorkap op maken en de accu los trekken, hierdoor kunnen de servomotoren niet meer tegenwerken en zou hij zo open moeten gaan.

vervolgens voorzichtig proberen of het een eenmalige storing is geweest of dat hij nogsteeds hangt, zoiezo de servo van de kofferbak lostrekken zodat je er altijd in kan als het onverwacht weer fout gaat.

succes

eningste oorzaak is dat 1 van de sensoren voor de cv blijft hangen en ze dicht blijft duwen (kan nooit dat 3 sloten tegelijk het begeven)

wordt inderdaad de motorkap op maken en de accu los trekken, hierdoor kunnen de servomotoren niet meer tegenwerken en zou hij zo open moeten gaan.

vervolgens voorzichtig proberen of het een eenmalige storing is geweest of dat hij nogsteeds hangt, zoiezo de servo van de kofferbak lostrekken zodat je er altijd in kan als het onverwacht weer fout gaat.

succes

lijkt me sterk dat ineens al je deur sloten kapot zijn,

kijk is of je sleutel nog heel is en geen stukje is afgebroken.

heb je geen reserve sleutel ?

Terug
Naar boven