• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opc turbo

fast

Lid
ik wou eens weten hoelang nen originele turbo van nen opc mee gaat en hoeveel het kost om nen turbo te laten vervangen als het kapot is en de minpunten

Ligt puur aan hoe je ermee omgaat, en of je de Restrictor bout er al in hebt zitten....

willem

mijn vraag was in NL ;) bij eds erg hoge verzendkosten en ebay kost de bout ook 25 euro, vind ik best veel....

ik heb wel vaker gelezen dat ze ong. 120.000km mee gaan, de mijnes zit er nu 137.000km op, en doet het nog prima.. ondanks dat heb ik nu wel een nieuwe LEH lader thuis liggen, en die wilk er a.s.a.p op hebben. en das niet omdat ie slecht is, maar omdat die harder moet :P

kosten voor een nieuwe turbo is rond de 7 meyer

het erop zetten.. ligt eraan waar je het laat doen..

EN JULLIE DWALEN AF!! hahaha :jerry

@Basgsi wrote:mijn vraag was in NL ;) bij eds erg hoge verzendkosten en ebay kost de bout ook 25 euro, vind ik best veel....

Ja dat zag ik, maar als voorbeeld gaf je alleen Ebay.de dus vandaar..

Misschien te combineren met laten chippen daar??!!

Scheelt de zendkosten :vertag

@Basgsi wrote:mijn vraag was in NL ;) bij eds erg hoge verzendkosten en ebay kost de bout ook 25 euro, vind ik best veel....

Ik ga binnenkort naar EDS voor fase 1 tunning. Ik kan zo'n bout voor je meenemen en tegen normale verzendkosten versturen!

@Za4ra OPC wrote:@Basgsi wrote:mijn vraag was in NL ;) bij eds erg hoge verzendkosten en ebay kost de bout ook 25 euro, vind ik best veel....

Ik ga binnenkort naar EDS voor fase 1 tunning. Ik kan zo'n bout voor je meenemen en tegen normale verzendkosten versturen!

Heb jij die bout er wel in zitten Ton?

@Za4ra OPC wrote:@Basgsi wrote:mijn vraag was in NL ;) bij eds erg hoge verzendkosten en ebay kost de bout ook 25 euro, vind ik best veel....

bedankt voor het aanbod, maar vind het nog gewoon te duur, ook omdat ik de auto te koop heb. Rij er niet zelf mee. op ebay staan ze voor

25 incl. verzendkosten maar vind 15 euro voor zon bout meer dan genoeg eigenlijk. Maar nogmaals bedankt voor het aanbod :thumbup :wors

Terug
Naar boven