• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opcom, waar te verkrijgen, €??, misschien iemand hier?

Vectra-gts C

Post weleens wat
ik ben op zoek naar een opcom met cd en usb aansluiting voor mijn opelvectra gts 2004.

wat moeten die ong kosten, waar? of heeft iemand die misschien liggen voor mij.

ik ben er een aantal tegengekomen op marktplaats voor 35/40 euro. is dit betrouwbaar of gewoon oplichters

link:

http://link.marktplaats.nl/529837299" onclick="window.open(this.href);return false;

http://link.marktplaats.nl/531706883" onclick="window.open(this.href);return false;

alvast bedankt.

ff de zoek opdracht gebruiken bij MP.

ik heb ze gevonden, je moet de beste man uit zoetermeer hebben.

daar heb ik de mijne ook weg, werkt prima.

heb hem toch maar besteld op marktplaats voor 35,-

gaat vandaag op de post dus morgen of overmorgen binnen. ik laat het wel weten.

afgezien van de bestelling vertrouwde het niet helemaal,..

iemand hier nog een adresje voor een op com.

Ik heb mijn opcom binnen!

ik heb die van 35 euro besteld uit de OP.

Zat alleen geen cd-rom bij , maar kreeg even later een versie opgestuurd via de email.

alleen helemaal werkend krijg ik het niet

als ik de motor selecteer en dan X25XE want dat is mijn motor dan krijg ik de melding dat mijn ECU niet reageert.

zelfde bij mijn vaders zijn astra.

bij de andere opties kom ik overal in! dus dat werkt ... ik had eerst een versie van dit forum gedownload + geprobeert [Opcom china clone 08-2010 ]

@Ale wrote:waar hebben jullie ze weg? link link? wel met cd aub :P

ik heb 'm bij deze man besteld en hij had er nog ong 20 liggen dus genoeg.

het geld opgestuurd en hij heeft het pakketje de zelfde dag nog opgestuurd(gratis)

de prijs voor het ding was 35.

zeer betrouwbaar.

http://link.marktplaats.nl/528721853" onclick="window.open(this.href);return false;

@yentl5552 wrote:Ik heb mijn opcom binnen!

ik heb die van 35 euro besteld uit de OP.

Zat alleen geen cd-rom bij , maar kreeg even later een versie opgestuurd via de email.

alleen helemaal werkend krijg ik het niet

als ik de motor selecteer en dan X25XE want dat is mijn motor dan krijg ik de melding dat mijn ECU niet reageert.

zelfde bij mijn vaders zijn astra.

bij de andere opties kom ik overal in! dus dat werkt ... ik had eerst een versie van dit forum gedownload + geprobeert [Opcom china clone 08-2010 ]

Nu wel werkend gekregen .. had hem geretourneerd en kreeg een nieuwe binnen met firmware 1.39 en nu werkt hij perfect !!

Terug
Naar boven