hallo
ik zal me maar even voorstellen
ik ben jacco 18 jaar oud en heb een poosje terug een ascona c gekocht. het is een 2 deurs luxes. tenminste dat staat erop king:
er moet nog wat gelast worden en geplaatwerkt om de wagen weer netjes te krijgen het is een belgische wagen.
het interieur is in zeer nette staat op het deshboard na
het is de bedoeling om de ascona te gaan gebruiken voor af en toe naar school te rijden en om in men vrije tijd me wat beter te kunnen verplaatsen
dat was het wel een beetje :thumbup
heb ik gelijk nog een paar vraagjes
is er nog een beetje aan plaatwerk te komen voor een c ascona 2 deurs
zijn er nog veel van die diesels ??
zijn er dingen bij waar ik effe goed op moet letten of die ik beter gelijk kan vervangen voor ik ermee kan gaan rijden ??
alvast bedankt !!
ik zal me maar even voorstellen
ik ben jacco 18 jaar oud en heb een poosje terug een ascona c gekocht. het is een 2 deurs luxes. tenminste dat staat erop king:
er moet nog wat gelast worden en geplaatwerkt om de wagen weer netjes te krijgen het is een belgische wagen.
het interieur is in zeer nette staat op het deshboard na
het is de bedoeling om de ascona te gaan gebruiken voor af en toe naar school te rijden en om in men vrije tijd me wat beter te kunnen verplaatsen
dat was het wel een beetje :thumbup
heb ik gelijk nog een paar vraagjes
is er nog een beetje aan plaatwerk te komen voor een c ascona 2 deurs
zijn er nog veel van die diesels ??
zijn er dingen bij waar ik effe goed op moet letten of die ik beter gelijk kan vervangen voor ik ermee kan gaan rijden ??
alvast bedankt !!