• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra 1994 montage handleiding

ik heb een opel astra uit 1994 (220.000km) en wil die een beetje opknappen zodat mijn zoon er mee op vakantie kan.
Ik ben op zoek naar de montage handleiding zodat ik een en ander kan repareren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Hans

handleiding astra[quote quote=18340388]ik heb een opel astra uit 1994 (220.000km) en wil die een beetje opknappen zodat mijn zoon er mee op vakantie kan.
Ik ben op zoek naar de montage handleiding zodat ik een en ander kan repareren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr Hans

[/quote]

Boven de quote staat een link naar een handleiding voor de Astra G, daarin wordt ook de X16SZR motor beschreven (bijna identiek aan de X16SZ)
Op deze pagina staat een vraagbaak voor de Astra F, maar alleen 1.8. en 2 litermodellen.

Groet,

Jasper

Hier vind je een link naar een Duitstalig werkplaatsboek.
Let op het is een boek met een paar duizend pagina's dus eerst zoeken wat je nodig heb en alleen de pagina's die je nodig heb printen.

Bedankt voor de reactie, de dropbox link lijkt helaas niet te werken.
"Dat bestand staat hier niet meer. Misschien is het verplaatst of nu alleen nog maar privé."
Voor zover ik nu heb kunnen bekijken lijkt de auto niet meer waard om op te knappen.

Gr Hans

Terug
Naar boven