• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra 2.2 coupe gekocht

Na een tijdje een bmw coupe 320 en een peugeot 206 te hebben gereden, werd het wel weers een tijd voor een mooie opel.

Ik heb altijd in calibra's gereden en het liefste had ik er weer 1 gekocht, maar er is weinig fatsoenlijks te koop. Ben er wel bij verschillende wezen kijken, maar kon niet slagen.

Toen is m'n oog op de opel astra coupe gevallen. Mooie wagens, lijkt ook enig zins op de calibra.

Ook daar heb ik er verschillende van gezien, het liefste wou ik een blauwe. Er zijn 2 kleuren blauw, dat 'verschoten' blauw en de kleur die ik nu heb.

Echt een pracht wagen en rijdt onzettend goed.

Plaatje bij het praatje

Tot nu toe bevalt ie goed. Ik heb er al 2000 km mee gereden en nog geen druppel olie bij moeten vullen.

Er zitten wel wat kleine dingetjes aan zoals de boordcomputer die niet af te lezen is, reeds nieuwe besteld in het buitenland. En het spruitsuk heeft een scheurtje denk ik. Daar wordt as dinsdag naar gekeken. Ook slaat de airco niet aan, maar dat is nu nog niet zo erg.

Terug
Naar boven