• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra F (1998): radio doet het niet

Goedenavond iedereen,

Onlangs heb ik de Opel Astra F (station) overgenomen van mijn schoonvader. Helaas doet de originele radio het niet.. Af en toe stoort het display ook.

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik ben zelf een leek op dit gebied helaas..

Alvast dank voor het meedenken!

Hartelijke groet,

Erwin

Altijd wel leuk als je je eigen eerst even voorstelt hier op het forum.

Doet de radio helemaal niks, ook geen verlichting? dan waarschijnlijk zekering stuk of radio zelf defect.

Hoe bedoel je precies, display stoort? af en toe een deel van een cijfer/letter weg? dan is display niet helemaal goed meer.

Als hele display wegvalt stoort, misschien iets met de aansluiting.

Terechte opmerking, ik zal me zo even voorstellen in het juiste forumgedeelte hiervoor.

Het scherm doet het gewoon (tijdstip etc), echter je hoort niets uit de radio.. Soms als je op 1 van de voorkeurtoetsen drukt, komt er een heel hard geruis uit de boxen..

Is de antenne kabel nog wel goed en aangesloten??

Als er een cd speler in zit.. Werkt die functie wel??

Terug
Naar boven