Goedendag,
Heb een Opel Astra G 1999, 1.6 8v.
Auto is nu ongeveer half jaar in mijn bezit, nooit problemen mee gehad,
maar na enige tijd begon me motor storing lampje af en toe te branden. het werd steeds vaker,
en nu brand die zodra ik even rijd, en dan gaat die weer uit / aan.
Dit is al zo'n 3 maanden.
nooit wat gemerkt aan de auto want reed altijd nog super ondanks het motor storing lampje.
Mijn probleem is als volgt:
Als ik de auto wil starten,
duurt het erg lang voordat die aanslaat, hij gaat wel netjes rond, dit verschild telkens, de ene keer duurt het zo'n 5/10 seconden. maar soms duurt het echt 1minuut of langer... tot helemaal niet starten.
Maar ook vaak is er niks mis, dan draai ik de sleutel om en start die direct.
Computer uitgelezen en de volgende storing codes doen zich voor:
- P1640 - Viervoudige driver module
- P1405 - Lineaire URG-Positie
Accu ook getest deze bleek kapot, zit nieuwe accu in maar probleem is nog steeds aanwezig.
Of de storingen er mee te maken hebben betwijfel ik,.. omdat ik al lange tijd met motorstoring rijd en er nooit wat mis was.
Hoop dat iemand me kan helpen !
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Barry K.
Heb een Opel Astra G 1999, 1.6 8v.
Auto is nu ongeveer half jaar in mijn bezit, nooit problemen mee gehad,
maar na enige tijd begon me motor storing lampje af en toe te branden. het werd steeds vaker,
en nu brand die zodra ik even rijd, en dan gaat die weer uit / aan.
Dit is al zo'n 3 maanden.
nooit wat gemerkt aan de auto want reed altijd nog super ondanks het motor storing lampje.
Mijn probleem is als volgt:
Als ik de auto wil starten,
duurt het erg lang voordat die aanslaat, hij gaat wel netjes rond, dit verschild telkens, de ene keer duurt het zo'n 5/10 seconden. maar soms duurt het echt 1minuut of langer... tot helemaal niet starten.
Maar ook vaak is er niks mis, dan draai ik de sleutel om en start die direct.
Computer uitgelezen en de volgende storing codes doen zich voor:
- P1640 - Viervoudige driver module
- P1405 - Lineaire URG-Positie
Accu ook getest deze bleek kapot, zit nieuwe accu in maar probleem is nog steeds aanwezig.
Of de storingen er mee te maken hebben betwijfel ik,.. omdat ik al lange tijd met motorstoring rijd en er nooit wat mis was.
Hoop dat iemand me kan helpen !
Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Barry K.