• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra G Sport

Hallo ik zal me even voorstellen.

Ik ben Mike ik ben 20 jaar en ik heb nu 2 jaar deze Opel Astra G sport.Ik wil nog wel wat dingen doen aan de auto als eerste

Devil eyse.

Hier onder een paar foto's

1d3d623a7397b80636eb535865f459cd.jpg

1b3eef7859ed455cbc0de0198df37498.jpg

b0ae2500cd32a88e33c0f873399b3d78.png

Omdat die wat ik stuurde in principe identiek zijn aan de originele xenonlampen.

En die wat jij mooi vindt nogal een hoog 'turkengehalte' hebben. Niet verkeerd bedoeld.

Het is mijn mening hoor, als jij ze mooi vindt moet je dat gewoon doen, jij rijdt ermee! :D

Mooie Astra G Mike :thumb

Devileyes zou ik erg mee oppassen, ze schijnen erg veel last van condens te hebben en een zeer slecht lichtbeeld..

Mooie wagen, maar nog een voordeel van de xenon projector units t.o.v de devil eyes is dat de projector unit is plug en play bij de devil eyes wordt het waarschijnlijk draden om solderen.

Luuk

Wat je aan moet passen zou ik niet precies weten maar die jij laat zien heeft al verlichte stadslicht ringen dus de aansluiting van jou stadslicht is zoieso niet het zelfde als die van deze koplamp en je moet je stelmotortjes over zetten en de andere aansluitingen kunnen ook anders zijn dus wordt waarschijnlijk solderen.

Maar als je dat vaker gedaan hebt en een miltimeter hebt moet alles wel goed komen :thumb

Ligt het nou aan mij of heb je achter plattere bandjes dan voor?

Voor de rest zeker een mooie bak, alleen die velgen zijn zo kolossaal!

@harrynijhof wrote:Omdat die wat ik stuurde in principe identiek zijn aan de originele xenonlampen.

En die wat jij mooi vindt nogal een hoog 'turkengehalte' hebben. Niet verkeerd bedoeld.

Het is mijn mening hoor, als jij ze mooi vindt moet je dat gewoon doen, jij rijdt ermee! :D

ben hier mee eens! king:

Bij alle drie de genoemde lampen is het plug en play.

Enkel om de ringen of de dagrijverlichting te laten werken moet je gaan solderen.

Dagrijverlichting mag enkel aan overdag (niet snachts)

Stadsringen mogen wel aan snachts deze dien je dan te solderen aan je stadslicht bedrading)

Je orginele stadslicht zit erook gewoon in bij de ringen, (kleine lampje links) en dat is plug an play.

Terug
Naar boven