• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra J station sport tourer 2011

Ik heb afgelopen week een andere auto tweedehands gekocht, een Opel Astra J sport tourer uit 2011. Daarover heb ik twee vragen. Ik kreeg de code dat mijn rechter achterlicht kapot was, dus vernieuwd, en nu weren weer beide remlichten, maar die code 16 blijft bestaan. Hoe reset ik die melding.

En in het gedeelte van de rechter compartiment waar dus de achterlichten bevestigd zitten, zit er ook in die ruimte een (lijkt een connector met bekabeling te zitten) met een soort van rood klein schakelaartje met die standen, bovenin- in het midden- en onderin, waar is die aansluiting voor nodig, en waar moet dan die schakelaar op staan? 😅 😅

Terug
Naar boven