• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra

ik heb een probleem met mijn opel astra als ik aan het rijden ben stopt hij ermee en krijg hem niet meer aan de praat na

een tijdje weer wel en dan stopt hij er weer mee dan doet hij het weer een tijdje maar dan weer opnieuw storingen al een relais vervangen en de start onderbrekker er uit gehaald maar hij blijft uitvallen en dan weer een paar weken niet

ik krijg even geenstroom op de ontstekking als hij er mee stopt en dan weer wel help help help

bij voorbaat dank

Ontstekingsmodule vervangen inderdaad !

Als deze niet goed werkt dan sta je op de gekste momenten stil zonder dat er structuur in de storing zit.

Zo kan het 2 weken doorgaan zonder problemen en zo kan je in 1 dag 10 stil komen te staan !

Rik :)

ik zal de topic titel aanpassen als ik jou was

ik denk dat er dan meer mensen kijken, nu lijkt het een beetje een voorsteltopic waar in je aan geeft dat je een opel astra hebt.

je hebt inmiddels je antwoord wel, maar als je in je topic titel ff vermeld wat voor probleem je hebt krijg je eerder, en meer antwoorden ;)

Terug
Naar boven