Beste mensen,
A.u.b wie kan me helpen? Graag advies.
Ik heb een bestelauto nodig en toevallig vandaag kwam op een advertentie van een opel combo van 2000.
Ik ga de auto straks bekijken, ik heb totaal geen ervaringen met diesels, graag hoor ik van jullie waar ik op moet letten.
Het gaat mij om dat de auto vooral motorisch goed is!
Hij wil er € 1.250,00 voor maar is te onderhandelen. Ik krijg vast wel mee voor 1000. Of is dat alsnog teveel voor zo een auto?
Kilometerstand: 212.477 km
APK tot: 22 november 2014
Uitvoering: 1.7 D VAN
Het volgende staat bij de advertentie:
Te koop opel combo diesel , bj sept: 2000.
Kmst: 212477.
Apk nov: 2014
Kleur koningsblauw.
Afneembare trekhaak.
Electrische ramen.
Perfecte koppeling!
Vrpr € 1250
Onderhoud: bij 190000 kom distributie - spanrol - waterpomp en gloeibougies vernieuwd,
Bij 2010000 : Remschijven voor vernieuwd. - achter remtrommel remvoering en remcilinders vernieuwd.
Bij 2012000 : Stratmotor - schokbrekers achter vernieuwd en einde demper vernieuwd .
Auto is technisch in zeer goede staat, schakelt - remt en stuurd uitstekend en staat zeer goed op zijn banden.
Bij de prijs zijn vier nagel nieuwe banden compleet met velgen inbegrepen.
Auto wordt verkocht i.v.m aanschaf bestelbusje.
BEDANKT.
A.u.b wie kan me helpen? Graag advies.
Ik heb een bestelauto nodig en toevallig vandaag kwam op een advertentie van een opel combo van 2000.
Ik ga de auto straks bekijken, ik heb totaal geen ervaringen met diesels, graag hoor ik van jullie waar ik op moet letten.
Het gaat mij om dat de auto vooral motorisch goed is!
Hij wil er € 1.250,00 voor maar is te onderhandelen. Ik krijg vast wel mee voor 1000. Of is dat alsnog teveel voor zo een auto?
Kilometerstand: 212.477 km
APK tot: 22 november 2014
Uitvoering: 1.7 D VAN
Het volgende staat bij de advertentie:
Te koop opel combo diesel , bj sept: 2000.
Kmst: 212477.
Apk nov: 2014
Kleur koningsblauw.
Afneembare trekhaak.
Electrische ramen.
Perfecte koppeling!
Vrpr € 1250
Onderhoud: bij 190000 kom distributie - spanrol - waterpomp en gloeibougies vernieuwd,
Bij 2010000 : Remschijven voor vernieuwd. - achter remtrommel remvoering en remcilinders vernieuwd.
Bij 2012000 : Stratmotor - schokbrekers achter vernieuwd en einde demper vernieuwd .
Auto is technisch in zeer goede staat, schakelt - remt en stuurd uitstekend en staat zeer goed op zijn banden.
Bij de prijs zijn vier nagel nieuwe banden compleet met velgen inbegrepen.
Auto wordt verkocht i.v.m aanschaf bestelbusje.
BEDANKT.