• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

origineel gepost door freek corsa

origineel gepost door Basgsi

Veel plezier met dit project Freek!!

Wordt het een 8V turbo of 16V?

16V natuurlijk :P

eerst gewoon C20XE die eerst in de witte zat.

Daarna bouw ik een nieuwe motor op, dat wordt een 16v turbo.

Geen achterwiel aandrijver zoals die van c20xeparts.nl ? :P Ik zie al wel weer dat het een auto word waar je niet bang moet zijn om ermee te rijden :thumbup

Haha, ik ben niet bang :P

En een achterwiel aangedreven corsa staat nog in de planning, maar dan wel met de motor voorin king:

En een achterwiel aangedreven corsa staat nog in de planning, maar dan wel met de motor voorin king:

Dat blijkt ook wel uit die witte corsa van je toen :jerry

Maar ok, met C kadett achteras denk ik ? ach weet je wat dat zien we dan wel vanzelf. Ben heel benieuwd hoe deze corsa word. ik ga het zeker volgen het project !

Vanmorgen ben ik maar eens aan het lassen geslagen.

Afb0186.jpg

Afb0187.jpg

Afb0188.jpg

Afb0189.jpg

Afb0190.jpg

Die zit wel vast :D

Ik ga straks even een broodje eten en dan ga ik verder met roest weg slijpen en gaten dicht lassen.

origineel gepost door GlennGSI

Dat blijkt ook wel uit die witte corsa van je toen :jerry

Maar ok, met C kadett achteras denk ik ? ach weet je wat dat zien we dan wel vanzelf. Ben heel benieuwd hoe deze corsa word. ik ga het zeker volgen het project !

gaat goed met ford onderdelen:o

Hey Freek,

gaaf man dat je nu ook aan deze corsa begind :D

1 vraagje, zie ik nou goed dat je die motersteun er scheef in hebt gelast om wellicht het kantelen van de moter te voorkomen? of is dat gezichts bedrog?

btw er schoot mij net wat te binnen, ik u2u het wel,

goed bezig! jij zit niet stil in de zomervakantie :D

Hij zit inderdaad scheef, dat heb ik gedaan om minder spanning in de steunen te krijgen.

U2U gelezen, we praten wel weer op MSN ;)

origineel gepost door Fearless

Mooi man :D

Maak je dr een flip front op??? :wub

Dat is wel een leuk idee, ik moet de regels maar eens doorlezen en kijken of het ook mag.

Vast wel, als het maar degelijk vast zit en niet gaat wapperen onderweg! :P (zoals die motorkap van P.orno tijdje terug op Assen)

origineel gepost door Fearless

Of een compleet demontabele neus..iclusief zijschermene enz..Lekker makkelijk sleutelen ;)

t is altyd demontabel :jerry slijptol doet wonderen:P

Terug
Naar boven