mike van besouw
Lid
hallo
ik heb een opel Corsa D uit 21-06-2008 met stuurwiel bediening
ik heb de originele cd30 mp3 vervangen voor een gloednieuwe alpine radio
de radio is ook voorzien van een interface
nu mijn probleem de radio gaat soms NIET aan
wat ik allemaal al geprobeerd heb
1 interface vervangen
2 radio vervangen
3 alle kabels gecontroleerd op los contact hier is absoluut geen spraken van
4 naar de garage geweest en de auto laten uitlezen en laten inprogrammeren dat en geen radio is aangesloten
5 originele radio aangesloten en alles werkt vervolgens weer zonder probleem
de auto vertoont dit probleem zo af en toe eens
als ik dan de originele radio inplug en vervolgens mijn alpine werkt het weer zonder problemen
ik begrijp hier echt helemaal niks van ik dacht dat het probleem verholpen was na het inprogrammeren uitlezen
daarna heeft de auto 3 a 4 maanden geen kuren vertoont na vandaag dus
hoe kan dit of wat kan ik nog doen!!!
zijn er mensen die dit bekent voorkomt vind echt heel erg vervelend zeker omdat mijn auto is voorzien van een flinke geluidsinstallatie ik heb veel geld betaald om alles goed te laten afstellen instellingen van versterker maar zeker ook de radio ik ben telkens alle instellingen kwijt van de radio als ik hem loskoppel van de 12 volt
wat kan ik nog doen ?? ik hoop echt dat iemand dit bekent voorkomt alvast erg bedankt
ik heb een opel Corsa D uit 21-06-2008 met stuurwiel bediening
ik heb de originele cd30 mp3 vervangen voor een gloednieuwe alpine radio
de radio is ook voorzien van een interface
nu mijn probleem de radio gaat soms NIET aan
wat ik allemaal al geprobeerd heb
1 interface vervangen
2 radio vervangen
3 alle kabels gecontroleerd op los contact hier is absoluut geen spraken van
4 naar de garage geweest en de auto laten uitlezen en laten inprogrammeren dat en geen radio is aangesloten
5 originele radio aangesloten en alles werkt vervolgens weer zonder probleem
de auto vertoont dit probleem zo af en toe eens
als ik dan de originele radio inplug en vervolgens mijn alpine werkt het weer zonder problemen
ik begrijp hier echt helemaal niks van ik dacht dat het probleem verholpen was na het inprogrammeren uitlezen
daarna heeft de auto 3 a 4 maanden geen kuren vertoont na vandaag dus
hoe kan dit of wat kan ik nog doen!!!
zijn er mensen die dit bekent voorkomt vind echt heel erg vervelend zeker omdat mijn auto is voorzien van een flinke geluidsinstallatie ik heb veel geld betaald om alles goed te laten afstellen instellingen van versterker maar zeker ook de radio ik ben telkens alle instellingen kwijt van de radio als ik hem loskoppel van de 12 volt
wat kan ik nog doen ?? ik hoop echt dat iemand dit bekent voorkomt alvast erg bedankt