• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa E 1.4 turbo vragen

Geachte forum leden ik ben de gelukkige bezitter geworden van een opel corsa E 1.4 turbo deze heeft nu nog schade maar ik wil deze weer compleet herstellen.

Hiervoor heb ik nodig een complete voorkop in ieder geval de :

Bumper

koplampen

motorklep

schermen links en rechts

airbags set compleet met gordelspanners

radiatoren / coolers

na nu enkele dagen flink op het web gezocht te hebben kom ik alle corsa's tegen maar nog geen corsa E type

mijn vraag is dan ook of jullie mij misschien in de richting van demontage bedrijven kunnen sturen waar dit type te verwachten is ik kan evt ook in duitsland zaken ophalen

goede automaterialen zaken of parts stores zijn uiteraard ook welkom

de opel dealer is uiteraard ook een optie maar daar lopen de prijzen flink op dus vandaar mijn vraag om jullie advies hierin

Terug
Naar boven