• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel dealer / garage in midden Limburg

Hoi,

Ik wil mijn OPC die ik onlangs heb mogen ophalen even naar een garage brengen, zowiezo om hem te laten uitlezen en alles controleren en eventueel maken/vervangen.. Dat die weer tip top in orde is voor de zomer.. Nu is de vraag, wie heeft er in midden limburg goede ervaringen/adres met een dealer/garage..

Ik was bij Hekkert in Rmond, maar daar zeiden ze al tegen mij dat ze weinig ervaring hebben met Zafira OPC.. ( komt niet echt professioneel over zeg maar )

Of zijn er hier op het forum nog hobby monteuren in de buurt van Roermond, uiteraard tegen betaling.. :D

weinig ervaring ? een auto is een auto.... wij nemen alles aan. van roest bakken tot peper dure wagens.

dan zou ik zeker niet bij hun langs gaan !

@Vannos wrote:weinig ervaring ? een auto is een auto.... wij nemen alles aan. van roest bakken tot peper dure wagens.

dan zou ik zeker niet bij hun langs gaan !

Precies!, mijn bek viel open van verbazing..

Typisch Hekkert...........als je vraagt naar garantie gevallen weten ze ook al niets.

Volgens mij weten ze daar uberhaupt niets!!!! :jerry

Als je toch richting Maastricht gaat aangezien Bergsteyn volgens mij alleen in Berg en Terblijt ligt, kun je ook in Maastricht zelf gaan bij Garage Terry Beckers.

Hij heeft ongeveer 20 jaar bij de Opel Dealer zelf gewerkt en heeft ervaring genoeg met Opel en turbo motoren.

Hij heeft zelf een D-Kadett station met volgens mij ondertussen 300+ PK's.

Ik ga zelf voortaan ook voor mijn onderhoud en APK e.d. naar hem toe.

Zit op de Populierweg 67 in Maastricht.

en als je in roermond bent kun je anders ook eens langs budel rijden ( dat is dan wel iets verder )

maar het zelfde als hierboven

man heeft altijd als hoofdmonteur chef werkplaats in opel garaga geldrop gewerkt maar helaas gesloten

man is voor zich zelf begonnen....

vervangt niks als hij twijfelt wil altijd een oorzaak weten niet duur kan savonds terecht en kennis echt veel....!!!

Autobedrijf Feijen

Instraat 5b4

6021 AC Budel

Tel. 0495 593545

GSM 06 22228893

Fax 0495 497646

( weet niet of ik zo zijn gevens van jullie hier op mag zetten anders verwijder ik het wel ) :hmmz

Zal hem eens bellen, in Budel ben ik ook zo.. Ik moet namelijk of de klepseals laten vervangen of een andere turbo.. Kan ik beter de expert laten bekijken.. Bedankt!!

Ik ga altijd naar autocenter mebo (Roggel) is wel een universele garage maar heb nooit klachten gehoord over hun en de prijs vind ik ook meevallen

Terug
Naar boven