• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel dealer Roveco failliet

kwam er net langs.

Wel een vreemd gezicht er staan geen auto's meer.

zowel buiten als binnen

:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry

maar opzoek naar een nieuw onderdeel adress

theun

Waarom staat deze smiley erbij ? ; ---> :)

Begrijp ik niet helemaal.

Kan nou niet echt de lol ervan inzien.

Sterkte voor het personeel, de klanten en leveranciers.. die zijn namelijk goed de dupe hiervan.

Heb het ook meegemaakt :mad::mad: Ik werkte bij Opel St-Cristophe in Turnhout als carrossier. Eerst allemaal mooie verhalen over ne nieuwe bouw waar we kwamen te zitten (er werd ook werkelijk gewerkt aan ne nieuwe bouw) Later krijgen we te horen dat St-Christophe failliet is, en dat we worden overgenomen door Renault Kenis in Turnhout samen met het personeel. Als het puntje bij paaltje kwam ging het niet meer door en heeft Opel Barto de boel overgenomen in Turnhout. Het personeel had tegen dan al ander werkt gezocht natuurlijk. Dus zo ben ik op de autokeuring verzijld geraakt.

Blijkbaar staat de site nog steeds online. Is ondertussen al 1.5jaar dicht

http://www.garagestchristophe.be/

erg vervelend dit, zeker voor het personeel, die tot de laatste dag van niets wist.

ik heb gelezen in ons plaatstelijke krantje dat die mensen geen salaris meer gehad hebben!!!! al het geld is naar de schuldeisers gegaan.

idd heel vreemd gezicht, dat alles leeg is daar, een paar weken terug heb ik daar nog in een Insigina 2.8V6 turbo gezeten.

opel roveco hellevoet is toch weer den hartog geworden?:thumbup

enkel auto den hartog ipv opel den hartog?

origineel gepost door mayhem

opel roveco hellevoet is toch weer den hartog geworden?:thumbup

enkel auto den hartog ipv opel den hartog?

ja klopt

is al een aantal maande zo

een maatje van me was monteur bij Roveco.wel klote voor die mensen,maar

ik hoorde van de week bij Opel van der Kooij(spijkenisse)dat de meeste weer aan het werk waren elders;)

Groeten Denis

Ik reed net langs Roveco en zie borden P.A van der Kooij erop staan, gedurfde stap denk ik. Zag alleen een movano staan maar verder geen andere auto's, ben benieuwd.

Wel beter dat de meeste mensen elders werk hebben gevonden.

net even langs gereden

werkplaats en magazijn gaan weer open.

showroom en parkeer terein staan nog te huur.

theun

P.A. van der Kooij neemt Roveco over

08-05-2009 17:34

Dealerholding P.A. van der Kooij neemt met ingang van aanstaande maandag de failliete Opel-dealer Roveco in Hoogvliet (Rotterdam) over. Roveco werd eind maart failliet verklaard. Dat heeft het bedrijf vandaag aan Automotive bevestigd. In totaal gaan er achttien medewerkers mee naar P.A van der Kooij.

P.A. van der Kooij gaat in Hoogvliet verder als erkend reperateur van Opel en Chevrolet. De nieuwverkoop gebeurt vanuit de eigen omliggende vestigingen. Ook het schadebedrijf van Roveco is onderdeel van de deal. Beide bedrijven gaan onder de naam van de nieuwe eigenaar verder. Op 15 en 16 mei zijn er open dagen om het publiek kennis te laten maken met de nieuwe eigenaar.

P.A. van der Kooij, opgericht in 1952, is Opel- en Chevrolet-dealer met vestigingen in Vlaardingen, Maassluis, Schiedam, Spijkenisse en Naaldwijk. De holding omvat verder verzekerings-, financierings- en lease-maatschappijen.

Uurloon zal inderdaad ook wel meespelen, maar gezien de actie's (APK voor €10,00, gratis olieverversingen e.d.) zit hier wat meer achter.

Denk dat de grote dienstuitmaker( OPEL ) hier een grotere rol in speelt.

Let maar op voor de toekomst ,er gaan meer grote dealers die dicht op mekaar zitten dit lot overkomen (zoniet failliet gaan)

Ze zitten allemaal al in zwaar weer.

Lullig voor alle betrokkenen :( Maar ik ben er van overtuigd dat de gemiddelde opeldealer zich zelf de markt uit prijst. Zeker in deze tijden bedenk je je wel om 'm naar de dealer te brengen, zeker als je weet dat het verderop voor de helft kan.

Zo goed ging het met vd Kooij,Roveco overname

En dit is na 3 jaar het resultaat:

per 05-10-2012 al het personeel ingelicht.

3 vd 6 vestigingen (Vlaardingen,Spijkenisse en Maassluis )dicht en 70 man personeel eruit.

Restant van het personeel wordt her en der ondergebracht.

Ze gaan verder met de overgebleven 3 vestigingen, komt ook niet meer goed (ik hoop dat ik ongelijk heb)

Gr Esox

En ja hoor in april gaat het gebeuren ,vd Kooij Hoogvliet gaat ook dicht en gaat verhuizen naar Charlois.

Gaat samen met Eef en Huub (die ook afscheid moest nemen van 2 panden) in 1 pand en krijgt ook een compleet nieuwe naam.

Er zullen wel weer een aantal mensen worden ontslagen, kan haast niet anders als je van 3 bedrijven naar 1 gaat.

Zal wel een heeeeeeel mooi pand worden!!!! :hmmz

Maar ja Opel blijft hoop houden dat het weer goed gaat komen (yeh right)

Terug
Naar boven