• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Euro Team

Ghanz

Woont hier bijna
zo, een goed begin van 2018 :unsure:

Na diverse projecten waaronder onder andere manta’s b 3.0 Manta b GT/E ❤️ kapitan b v8 en wat andere hobby objecten, is het tijd voor een nieuwe uitdaging.

Enige tip van de sluier onthuld de titel van dit topic al wel, het Opel Euro Team is dit keer de basis.

Hoe en wat verder komt met de tijd wel.

maar eerst ben ik nog steeds op zoek naar diverse info schetsen maatvoering stickerwerk ect ect

het preciezere werk zeg maar.

mocht je foto’s film of andere info bezitten en je wilt het delen met anderen?

Gevruik dit topic gerust om al je O.E.T info te posten.

ik heb nog niets..

alleen maar een hersenspinsel en een bolide. B-)

( in het Manta gedeelte is inderdaad ook een topic aangaande dit onderwerp, maar gezien de reacties daar storm lopen, kuch, leek het mij raadzamer hier een topic te openen, die in het Manta gedeelte zal verwijdert kunnen worden Ed ;-) )

Terug
Naar boven