• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Friends Limburg

@astraTD wrote:@black pearl maastricht wrote:gisteravond kwam er een blauwe astra gsi langs.reed richting geusselt .

was volgens mij gsi racer,was rond half 9. had in ieder geval een goed geluid

Staat in de beente in Heugem.

Kom er dagelijks, zal eens foto maken.

Lijkt inderdaad sprekend op die van Michael (gsi-racer)

kom ik ook wel vaker tegen in eijsden, weet alleen niet wie het is... zwaait wel altijd vriendelijk king:

@black pearl maastricht wrote:ik zou zeggen prik maar eens een datum ,dan kunnen we kijken of we kunnen.

word alleen eens tijd dat het beter weer wordt,want met regen een avond meeting bezoeken is ook niet zo fijn.

nova zou zeggen tot de meeting dan maar

Komt goed!

We wachten maar ff af op de datum ;)

@petrolhead wrote:@astraTD wrote:@black pearl maastricht wrote:gisteravond kwam er een blauwe astra gsi langs.reed richting geusselt .

kom ik ook wel vaker tegen in eijsden, weet alleen niet wie het is... zwaait wel altijd vriendelijk king:

Bestuurder werkt bij de beente ( fietsenzaak ) Kwam toevallig aan toen ik daar stond.

Maar wel hip iemand van in de 40 in een gsi :agent

@astraTD wrote:@petrolhead wrote:@astraTD wrote:@black pearl maastricht wrote:gisteravond kwam er een blauwe astra gsi langs.reed richting geusselt .

Bestuurder werkt bij de beente ( fietsenzaak ) Kwam toevallig aan toen ik daar stond.

Maar wel hip iemand van in de 40 in een gsi :agent

nee dat is weer iemand anders, die ken ik wel, mattie heet hij.

maar kom ook nog wel eens aan andere tegen.

@petrolhead wrote:ligt eraan waar het is want op een zaterdag ben ik niet zo flexibel als een zondag..

Ac restaurant De Roevenpeel ;)

Is 17:00 uur niet laat... we beginnen toch wel eerder :jerry

Heb al wa mensen gesmst vanmiddag en kreeg positieve reacties trug .. maar komt niet alleen maar opel maar de mensen die komen hebben wel opel gereden :vertag

Lijkt inderdaad sprekend op die van Michael (gsi-racer)[/quote]

kom ik ook wel vaker tegen in eijsden, weet alleen niet wie het is... zwaait wel altijd vriendelijk king:[/quote]

Maar wel hip iemand van in de 40 in een gsi :agent[/quote]

nee dat is weer iemand anders, die ken ik wel, mattie heet hij.

maar kom ook nog wel eens aan andere tegen.[/quote]

mattie is dat. een vriend van me

jongen heeft 2 gsi een 16v en andere 16v turbo die in opbouw is word een dikke auto

Terug
Naar boven