• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett Coupe audio inbouwen

Beste forumleden,

Ik vroeg me een beetje af hoe jullie de speakers weggewerkt hadden in jullie Coupeetjes.. zelf heb ik nu twee lelijke boksen op de hoedenplank staan en omdat de speakers ovaal zijn, zijn ze denk ik lastig weg te werken in de hoedenplank.

Hoe hebben jullie dit opgelost? En zouden jullie misschien wat foto's kunnen posten.

Bij voorbaat dank!

Mijn hoedenplank heeft de vorige eigenaar (op een zeer trieste wijze) al op "maat" gemaakt. Maar daar heb ik bovenop een mdf plank, met daarin verzonken een 16,5 cm composetje. In de kofferbak een actieve subwoofer van jbl, ben er tevreden mee

Bij mij was de binnenkant niet mooi meegespoten, dus met wat houd en vloerbedekking opgelost. In de hoedenplank 2 gaten gezaagd en ovaaltjes erin gemaak zie foto's:

Audioincoupeinbouwen002.jpg

Audioincoupeinbouwen004.jpg

Audioincoupeinbouwen014.jpg

coupe2006037.jpg

lastig te zien maar op deze foto kun je een beetje zien hoe de ovaaltjes erin zaten gemaakt.

coupe2006035.jpg

erg mooi geworden die kofferbak :thumbup

waar heb je die bekleding vandaan?

alleen jammer dat je reservewiel nu niet meer in je kofferbak past, zullen je passagiers wel niet zo prettig vinden :P

bekleding kun je gewoon bij audio-speciaal-zaak halen in verschillende kleuren.

Ik reed er alleen naar meetings mee en af en toe met mooi weer. 1 passagier mocht mee meer niet haha dus geen last van reservewiel.

Wilde deze wel in de kofferbak integreren maar werd erg lastig.

Terug
Naar boven