• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel monza A1 workshop manual

beheraceeend

Post weinig
Ik ben even flink opzoek geweest naar een workshopmanual voor een monza A1. ik heb alleen niets kunnen vinden bij Bol.com, amazon.de (alleen een tweedehandse), haynes, etc.

Zijn er ergens nog nieuwe workshopmanuals te koop voor de monza? en bestaat er uberhaubt een van haynes?

of zijn ze eventueel ergens digitaal te krijgen ?

edit: taal maakt trouwens niet zo uit.. duits en engels gaan ook perfect.

@Ron,

enorm bedankt. als het goed is, is hij gedownload al ik zo thuis kom ;)

de vraag voor een bij voorkeur nieuwe papieren blijft wel staan. Ik heb namelijk voor al mijn auto's die ik heb gehad een mooie haynes op de plank staan.. beetje verzamelen zeg maar :D

@Ron,

de vraag voor een bij voorkeur nieuwe papieren blijft wel staan. Ik heb namelijk voor al mijn auto's die ik heb gehad een mooie haynes op de plank staan.. beetje verzamelen zeg maar :D

[rquote=1869403&tid=142680&author=beheraceeend]@Ron,

de vraag voor een bij voorkeur nieuwe papieren blijft wel staan. Ik heb namelijk voor al mijn auto's die ik heb gehad een mooie haynes op de plank staan.. beetje verzamelen zeg maar :D[/rquote]

Een echt Opel werkplaatshandboek kost je een klein fortuin. Reken maar ongeveer op 50 Euro voor een gebruikt en beduimeld exemplaar. Een nieuwe, die ook nog eens bijgewerkt is tot en met 1986 gaat met gemak over de 100 Euries. Niet om je jaloers te maken, maar ik heb een spikssplinternieuw exemplaar. :D:D:D

[rquote=1869403&tid=142680&author=beheraceeend]@Ron,

de vraag voor een bij voorkeur nieuwe papieren blijft wel staan. Ik heb namelijk voor al mijn auto's die ik heb gehad een mooie haynes op de plank staan.. beetje verzamelen zeg maar :D[/rquote]

Een echt Opel werkplaatshandboek kost je een klein fortuin. Reken maar ongeveer op 50 Euro voor een gebruikt en beduimeld exemplaar. Een nieuwe, die ook nog eens bijgewerkt is tot en met 1986 gaat met gemak over de 100 Euries. Niet om je jaloers te maken, maar ik heb een spikssplinternieuw exemplaar. :D:D:D

Ik had de mijne van een man, die bij de importeur zat (in Papendrecht/Sliedrecht toendertijd). Toen ze gingen verhuizen, gooiden ze van alles weg, ook spiksplinternieuwe WPHB'S. Ik heb hem toen voor 25 Euries gekocht.

Ik had de mijne van een man, die bij de importeur zat (in Papendrecht/Sliedrecht toendertijd). Toen ze gingen verhuizen, gooiden ze van alles weg, ook spiksplinternieuwe WPHB'S. Ik heb hem toen voor 25 Euries gekocht.

jammer, dus geen nieuwe makkelijk te krijgen. dan maar ebay enzo in de gaten houden voor een beetje intact exemplaar.

tnx voor de info.

jammer, dus geen nieuwe makkelijk te krijgen. dan maar ebay enzo in de gaten houden voor een beetje intact exemplaar.

tnx voor de info.

zo iets heet ook wel een vraagbaak.

en verkrijgbaar op onze favoriete veilingsite.

sorry maar van alle soorten project auto's heb ik zo'n ding staan in mijn ogen net zo belangrijk als goed gereedschap

zo iets heet ook wel een vraagbaak.

en verkrijgbaar op onze favoriete veilingsite.

sorry maar van alle soorten project auto's heb ik zo'n ding staan in mijn ogen net zo belangrijk als goed gereedschap

Terug
Naar boven