• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Monza in programma over jaren 70 sportcoupe's

@MonzaRon wrote:leuk filmpje......... voor aspirant kopers :thumb

zeker! alleen 1 ding klopt niet, dat de achterklep naar beneden gezakt zou zijn door de mantzel spoiler, dat was zonder die spoiler ook echt wel gebeurd :jerry

verder erg leuk dat ze tot de conclusie komen dat de Jaguar technisch gezien de beste keus is maar uiteindelijk toch voor de Monza gaan omdat ze het zo'n stoere bak vinden :wors

@MonzaRon wrote:leuk filmpje......... voor aspirant kopers :thumb

zeker! alleen 1 ding klopt niet, dat de achterklep naar beneden gezakt zou zijn door de mantzel spoiler, dat was zonder die spoiler ook echt wel gebeurd :jerry

verder erg leuk dat ze tot de conclusie komen dat de Jaguar technisch gezien de beste keus is maar uiteindelijk toch voor de Monza gaan omdat ze het zo'n stoere bak vinden :wors

Ach, de bekende plekjes toch? Tja, die oorlogsuitrusting op een A1 vind ik ook verre van mooi. Op de 1 of andere manier past het niet, al is het dan wel passend in het tijdsplaatje. Een A1 is "clean" gewoon het mooiste, maar ja, dat vind ik van een A2 ook. ben niet helemaal onbevooroordeeld, ik ken mezelf.

Gisteren op de old- en youngtimermeeting in Wervik geen enkele Monza te bekennen. :thumbdown

Ach, de bekende plekjes toch? Tja, die oorlogsuitrusting op een A1 vind ik ook verre van mooi. Op de 1 of andere manier past het niet, al is het dan wel passend in het tijdsplaatje. Een A1 is "clean" gewoon het mooiste, maar ja, dat vind ik van een A2 ook. ben niet helemaal onbevooroordeeld, ik ken mezelf.

Gisteren op de old- en youngtimermeeting in Wervik geen enkele Monza te bekennen. :thumbdown

Terug
Naar boven