crazy driver
Lid
hallo hier show ik jullie mijn project
wilde graag een big opel liefst station maar het is toch maar een rekord d 1700 sedan gewornden
hier bij wat foto's
zit iets las werk aan maar voor de rest bikkel hard bodem nog nooit aan gelast
ergste roest van de gehele auto rechter kant op 3 plekjes van 5 bij 5 waar de boutjes voor de sierstrip zitten bikkel hard
lek dakraam waarschijnlijk dicht kitten van boven en dit in de ml zetten en mischien ooit nog es werken maken of dicht lassen
vies vloerbekleding efen schoon spuiten zo dat het weer een stuk schooner is en er weer in tot dat ik een zwarte heb.
beetje water groen door het beetje water wat er in gestaan heeft
kofferbak met de rommel wat er afgehaald is en met wat extra spul wat er bij zat oa carbs en verdeler en 4 bak huis
er licht een 1700 in op gas met een hangeschakelde 4 bak met stuurversnelingen
ik zoek nog een alarmlicht schakelaar
en een stukje achterpaneel rechts achter zo dat ik mijne weer hard kan maken.
hoeft niet 100% tezijn aar als de form er nog grooten deel in zit
en zoek zwarte deur paneelen en stoelen en achter bank om het versleten breun cream inteur tevervangen achter bank kwamen scheuren in met demonteeren
groeten wout
wilde graag een big opel liefst station maar het is toch maar een rekord d 1700 sedan gewornden
hier bij wat foto's
zit iets las werk aan maar voor de rest bikkel hard bodem nog nooit aan gelast
ergste roest van de gehele auto rechter kant op 3 plekjes van 5 bij 5 waar de boutjes voor de sierstrip zitten bikkel hard
lek dakraam waarschijnlijk dicht kitten van boven en dit in de ml zetten en mischien ooit nog es werken maken of dicht lassen
vies vloerbekleding efen schoon spuiten zo dat het weer een stuk schooner is en er weer in tot dat ik een zwarte heb.
beetje water groen door het beetje water wat er in gestaan heeft
kofferbak met de rommel wat er afgehaald is en met wat extra spul wat er bij zat oa carbs en verdeler en 4 bak huis
er licht een 1700 in op gas met een hangeschakelde 4 bak met stuurversnelingen
ik zoek nog een alarmlicht schakelaar
en een stukje achterpaneel rechts achter zo dat ik mijne weer hard kan maken.
hoeft niet 100% tezijn aar als de form er nog grooten deel in zit
en zoek zwarte deur paneelen en stoelen en achter bank om het versleten breun cream inteur tevervangen achter bank kwamen scheuren in met demonteeren
groeten wout