• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel tigra kopen ? niet hier

ik heb daar laatst bij ( DE DREEF AUTO'S BREDA) een opel tigra gekocht een groen/blauwe voor 1250 hij is eigenlijk 1450 toen ik een proefrit had gemaakt en dacht dat die goed was had ik hem gekocht en liet ik hem achteraf toch na kijken omdat ik wat raars hoorde bleken het de shokbrekers te zijn , remschijfen,remblokken,radiator, en iets bij de motor de EGR klep ofzo iets.. in iedergeval de reperatie was 850 euro dus ik terug gegaan en me ik wou me geld terug normaal lukt dat niet zomaar zonder garantie maar dit x had ik een x geluk mee dus ik me geld terug hij ze auto terug maar nu staat tie gewoon weer tekoop dus als je na de groene/blauwe opel tigra gaat kijken bij de dreefauto's in breda laat hem eerst nakijken! Gr

ik heb nu een zwarte opel tigra sinds gister en na laten kijken voordat ik hem kocht

Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)

En natuurlijk een andere tigra die wel goed is en een

mooiere kleur heeft :D

Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)

mooiere kleur heeft :D

[rquote=1870856&tid=142863&author=Dominic]Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)

mooiere kleur heeft :D[/rquote]

ja gelukkig wel met minder km en de distributieriem is ook vervangen door de vorige eigenaar

en ik dacht ik maak er een onderwerp van want als je heb gespaart en net je rijbewijs hebt gehaalt en dan heel blij een auto koop en dan kost het je nog is 850 euro dat heb je ook niet zomaar klaar liggen.

[rquote=1870856&tid=142863&author=Dominic]Erg dat het zo soms moet zijn.. Maar geluk dat je je geld terug heb ;)

mooiere kleur heeft :D[/rquote]

ja gelukkig wel met minder km en de distributieriem is ook vervangen door de vorige eigenaar

en ik dacht ik maak er een onderwerp van want als je heb gespaart en net je rijbewijs hebt gehaalt en dan heel blij een auto koop en dan kost het je nog is 850 euro dat heb je ook niet zomaar klaar liggen.

bedanktt:)

dan weten andere mensen die daar voor een auto gaat kijken moet uitkijken vooral deze opel tigra die gewoon weer tekoop staat terwijl er dure dingen aan kapot zijn

bedanktt:)

dan weten andere mensen die daar voor een auto gaat kijken moet uitkijken vooral deze opel tigra die gewoon weer tekoop staat terwijl er dure dingen aan kapot zijn

dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij.... ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

mag dus rijden tot de apk keuring en dan moet ie weg,,, :cry :cry

Maar have fun met je zwarte tigra (is ook veel mooier als een blauwgroene :P)

dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij.... ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

total loss mag ie toch nog gewoon op de weg?

(in ieder geval dat zei de schade expert.. die zei dat

het total loss verklaren wil zeggen dat de auto meer

schade heeft dan de dagwaarde en dus mag je zelf

weten wat je met de auto doet en krijg je een x bedrag)

total loss mag ie toch nog gewoon op de weg?

(in ieder geval dat zei de schade expert.. die zei dat

het total loss verklaren wil zeggen dat de auto meer

schade heeft dan de dagwaarde en dus mag je zelf

weten wat je met de auto doet en krijg je een x bedrag)

[rquote=1871118&tid=142863&author=rhandy1]dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij.... ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

[/rquote]

vervelend is dat dan he haha dat zegt iedereen maar die andere was bij een poetsbedrijf geweest die glimde echt zo mooi maar deze is ook mooi en goed

[rquote=1871118&tid=142863&author=rhandy1]dat zelfde verhaal overkwam mij ook mankeerde vanalles onder de kap mjha,, toch de stoute schoenen aangetrokken en de hele bende laten maken tot t lassen van de chassisbalken aantoe.. nog geen 3 weken later boort een andere gozer zen auto in die van mij.... ben tigrarijder tot mei dan moet ik m weg doen omdat ie totalloss is verklaard..

[/rquote]

vervelend is dat dan he haha dat zegt iedereen maar die andere was bij een poetsbedrijf geweest die glimde echt zo mooi maar deze is ook mooi en goed

Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.

Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.

ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.

Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.

Goed kijken en proberen. Want de helft van de goedkopere bakken zijn probleem gevallen. En vaak zijn het meeneemprijzen.

ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.

[rquote=1871249&tid=142863&author=Fearless]Als je voor autos gaat kijken onder de 3/4000 euro moet je verstand hebben van wat je koopt.

ik vind dan die 850 nog weinig om te repareren. Als dat bedrijf waar je die auto gekocht had dat allemaal had moeten repareren was je die auto nog wel een stukje duurder geworden in aankoop.[/rquote]

ja maar dan moet hij dat eerlijk erbij zeggen en er zijn heel veel tigra´s tekoop van 1250

Terug
Naar boven