• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra twintop 2004 cruisecontrol

Beste,

3 á 4 weken geleden kocht ik een opel tigra twintop uit 2004

Meteen de dag er op sprong er een lampje op het dashboard aan in de vorm van een auto met een moersleutel. Met een beetje paniek belde ik de garage op en kon ik meteen komen. Heeft hij de auto uitgelezen en dacht dat die met de levering van de auto de beurt was vergeten te resetten, dus heeft hij dat gedaan. Lampje was uit.

ongeveer een week later, reed ik op cruisecontrol en stopte deze ermee. Kon geen gas meer geven (lampje begon weer te branden) en heb de auto langs de kant gezet. Door de auto opnieuw te starten kon ik weer rijden. Probeerde ik de cruisecontrol uit en na een kilometer of 2 scheet die er weer mee uit. zelfde verhaal. auto opnieuw starten en kon ik weer rijden.

ongeveer 5 á 6 dagen later ging het lampje weer uit en kon ik weer op de cruisecontrol rijden. (wat ik best apart vond, want een probleem lost zich niet vanzelf op om het zo maar te zeggen)

3 dagen rijden met cruisecontrol, en hetzelfde probleem doet zich weer voor. De cruisecontrol stopte er mee, kon geen gas geven, lampje sprong aan.

Nu denk ik dan dat er iets met de cruisecontrol is? maar iemand die ongeveer weet hoe of wat? wat kan ik er aan doen?

Dank u wel!

Terug
Naar boven