• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel vectra gts 2.0t

toevallig gekocht bij kroon auto's deze lijkt verdomd op de ene waar ik intresse in had destijds :wtf

Yes, ik ben je voor geweest. Jammer voor jou, geluk voor mij.

heb ook nog een goede deal weten te sluiten met de verkoper.

haha ik kon je ook voorzijn hoor, maar ik heb de auto laten staan. De auto stond 1 dag op internet en was al wezen kijken. Ik moest 3000 euro bijbetalen terwijl ik een 2007 inruilde. Kan deze 3000 euro wel goed gebruiken bij het tunen van mn diesel :jerry Wel gek dat ik em toch hier tegen kom opeens was ook snel verkocht na 2 weken. Voor hoeveel heb je hem gekocht trouwens? stond voor 12 te koop toen

ok dan, nou het is in iedergeval een hele mooie auto. Goed dat een member de auto bezit. Veel veilige kilomters toegewenst met deze zeer mooie vec king:

Welkom en idd een mooie vectra.

Ik mis in het rijtje 'werkelijk alle opties' alleen een open dakkie lol. Xenon zit dat 'r op? Geen cosmo uitvoering :afro

:thumb veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Jraaf

@boefie74 wrote:Hi,

graag wil ik mijn auto aan jullie voorstellen.

ben sinds eind december eigenaar van een Opel vectra gts 2.0t uit 2006.

Ik moet zeggen da ik voor het eerst een Opel rij, maar hij is werkelijk geweldig.

Hij heeft werkelijk alle opties en ziet er ook verdomd goed uit.

Oordeel zelf....

p1000414j.jpg

p1000412p.jpg

fotootjes zichtbaar gemaakt :angel

maar hele nette GTS hoor :wub

@jraaf wrote:Welkom en idd een mooie vectra.

Ik mis in het rijtje 'werkelijk alle opties' alleen een open dakkie lol. Xenon zit dat 'r op? Geen cosmo uitvoering :afro

:thumb veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Groet Jraaf

Werkelijk alles zit er op en der aan :jerry

Een heel erg mooie GTS.

en ja ik ben hier ook destijd mee bezig geweest maar ik kreeg een schandalig laag bod voor mijn huidige GTS dus dat is nix geworden helaas.

veel plezier met je GTS

:thumbup

Terug
Naar boven