• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opendak opel astra g

een goedendag

nu was mijn vraag ik heb zelf een opel astra g bouwjaar 1999

heb zelf ook een opendak erin zitten maar ik moet steeds als ik mijn sleutel in het contacht stop moet ik mijn zekkering eerst uit halen en dan er weer in doen dat ik mijn opendak kan gebruiken waar kan het nu aan liggen heb nu een adere moter erin gezet maar het zelfde probleem

wie kan mij daar mee helpen

ja het is een originele van opel en waar zit die relais

wandt als ik mijn sleutel eruit haal en hij is dicht en doe mijn steul weer op contacht dan kan ik niks met het opendak dan moet ik eerst de zekkering eruit hallen en dan er weer in dan kan ik het dakraam gebruiken

Terug
Naar boven