Vorige week zondag een spel gekocht voor de xbox360: Skyrim.
Hij stond op marktplaats, voor 23,50 en nouja hij wou hem wel versturen voor 25.
Misschien toch een beetje naief om te denken dat zo'n spel voor zo weinig weg kon maargoed...
Netjes het geld overgemaakt vorige week zondag, en zodra het geld binnen was zou hij het opsturen.
Dinsdag toch maar even gemailed of hij het geld al ontvangen had, en hij van ja hoor en is ook al verzonden hoor (via mail).
Maar heb het spel dus nog niet ontvangen en gaat ook niet meer komen.
Gaat niet om al te veel geld, maar toch erg zuur want ik gun het zo iemand helemaal niet.
Prijs zegt ook niet zoveel, hij had hem ook zo kunnen aanbieden voor 40 euro...
Maar kwam z'n naam nu tegen op google, opgelicht.nl dus hij doet het wel vaker.
Nu ga ik dus wel proberen tijd vrij te maken om even aangifte te doen, want volgens mij heeft hij meerdere mensen genaait.
En als waarschuwing aan mensen, hierbij koop niet bij Jerry Baijer!
Greetz Menno.
Hij stond op marktplaats, voor 23,50 en nouja hij wou hem wel versturen voor 25.
Misschien toch een beetje naief om te denken dat zo'n spel voor zo weinig weg kon maargoed...
Netjes het geld overgemaakt vorige week zondag, en zodra het geld binnen was zou hij het opsturen.
Dinsdag toch maar even gemailed of hij het geld al ontvangen had, en hij van ja hoor en is ook al verzonden hoor (via mail).
Maar heb het spel dus nog niet ontvangen en gaat ook niet meer komen.
Gaat niet om al te veel geld, maar toch erg zuur want ik gun het zo iemand helemaal niet.
Prijs zegt ook niet zoveel, hij had hem ook zo kunnen aanbieden voor 40 euro...
Maar kwam z'n naam nu tegen op google, opgelicht.nl dus hij doet het wel vaker.
Nu ga ik dus wel proberen tijd vrij te maken om even aangifte te doen, want volgens mij heeft hij meerdere mensen genaait.
En als waarschuwing aan mensen, hierbij koop niet bij Jerry Baijer!
Greetz Menno.