opel-motorsport
Post veel
hey mensen wegens ik binnenkort ga overschakelen op een corsa b gsi of een C gsi ga ik al mijn onderdelen wegdoen wat ik in de loop van de jaren bijeens gespaard heb dus heb je iets nog laat me het even weten en zal ik zien als ik het heb liggen ook wel onderdelen van gsi zowel interieur en alles komt onderandere van deze auto's af
zowel gevlakte koffers als bumpers als heel veel ruiten als gsi instaplijsten vraag maar wat je zou willen hebben
ik heb er zelfs nog een rode staan die nog afgebroken moet worden die dus nog compleet is iets nodig roep maar even
en btw ik weet dat ik hier verkeerd zit maar wil zoveel mogelijk mensen bereiken dat mijn onderdelen nog gered kunnen worden
zowel gevlakte koffers als bumpers als heel veel ruiten als gsi instaplijsten vraag maar wat je zou willen hebben
ik heb er zelfs nog een rode staan die nog afgebroken moet worden die dus nog compleet is iets nodig roep maar even
en btw ik weet dat ik hier verkeerd zit maar wil zoveel mogelijk mensen bereiken dat mijn onderdelen nog gered kunnen worden