Hier wat foto's van de opvolger van mijn daily kadett gsi
Ik ben en blijf een echte kadett liefhebber maar als daily auto heb ik vorige maand een astra F station aangeschaft bij de plaatselijke opel dealer..
Mijn kadett gsi kwam niet meer door de apk en deze wordt opgeslagen in een loods om op een later tijdstip te gaan restaureren..
De astra heeft 2 ton op de klok en inmiddels hebben we de motor volledig aangepakt en opgefrist.. alle pakkingen, distrubtie, waterpomp, uitlaat, noem het maar op
dus komende 100.000 km hoop ik geen ellende
Plannen met de auto zijn er niet veel..
1. Brock 14' 8J rondom gemonteerd
2. Verlaging van 4 cm rondom ligt in de planning
3. Irmscher smoke achterlichten gemonteerd
verder heerlijk zuinig tuffen met het 1.6 motortje
Hier wat foto's:
(let niet op de voorste tijdelijke velgen) de brocks moeten nog voorzien worden van nieuwe banden !
Grtz
Ik ben en blijf een echte kadett liefhebber maar als daily auto heb ik vorige maand een astra F station aangeschaft bij de plaatselijke opel dealer..
Mijn kadett gsi kwam niet meer door de apk en deze wordt opgeslagen in een loods om op een later tijdstip te gaan restaureren..
De astra heeft 2 ton op de klok en inmiddels hebben we de motor volledig aangepakt en opgefrist.. alle pakkingen, distrubtie, waterpomp, uitlaat, noem het maar op
dus komende 100.000 km hoop ik geen ellende
Plannen met de auto zijn er niet veel..
1. Brock 14' 8J rondom gemonteerd
2. Verlaging van 4 cm rondom ligt in de planning
3. Irmscher smoke achterlichten gemonteerd
verder heerlijk zuinig tuffen met het 1.6 motortje
Hier wat foto's:
(let niet op de voorste tijdelijke velgen) de brocks moeten nog voorzien worden van nieuwe banden !
Grtz