• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

orginele dubbel din opel in vectra c

dussel32

Post weinig
hallo ik heb in mijn vectra c

een orginele dubbel din met navigatie en me boord computer loopt ook via de radio

maar nu wil ik deze radio er uit halen,omdat ik geen usb aansluiting heb

maar als ik dus een ander merk koop met usb aansluiting ,en navigatie

hoe gaat dan mijn boord computer !!!

want ik kan een hendel kopen met boordcomputer bediening

kan dat ???

graag reacties hier over

mvg patrick dussel

origineel gepost door speaker

ff wat meer info... wat voor radio zit er nu in ?? CD70 ofzo ?

type weet ik zo niet, maar het gaat mij er om als ik er nu een andere radio in bouw ,of ik dan alsnog de hendel kan kopen met de boordcomp bediening ,en dat dan me boord computer werkt

origineel gepost door speaker

ff wat meer info... wat voor radio zit er nu in ?? CD70 ofzo ?

type weet ik zo niet, maar het gaat mij er om als ik er nu een andere radio in bouw ,of ik dan alsnog de hendel kan kopen met de boordcomp bediening ,en dat dan me boord computer werkt

ow okee.

Ik weet niet of je pookje zo gaat werken. Dacht nl. dat ie in eerdere types altijd daarop zat en alleen bij de latere versies via de radio !

Mss dat iemand anders de oplossing weet..

ow okee.

Ik weet niet of je pookje zo gaat werken. Dacht nl. dat ie in eerdere types altijd daarop zat en alleen bij de latere versies via de radio !

Mss dat iemand anders de oplossing weet..

Is nog ff niet duidelijk wat voor een navi dat is. Zal de ncd achtige zijn. Bas weet wel hoe die dingen heten. Maar volgens mij bedien je nu de boardcomputer met de knop op de rechter stuurhendel waar ook je ruitenwisser interval op zit. Die kun je gewoon laten zitten en je origineel navi vervangen voor een ander merk. De bc bediening zal gewoon blijven werken. Ik heb namelijk nog geen navi gezien waarmee je ook de bc bedient of het is idd een cd70. Zorg wel voor vrijschakeling van navi en display. Daarnaast kun je een stalkadapter nemen zodat je stuurbediening blijft werken.

Safe driving Jurgen

Is nog ff niet duidelijk wat voor een navi dat is. Zal de ncd achtige zijn. Bas weet wel hoe die dingen heten. Maar volgens mij bedien je nu de boardcomputer met de knop op de rechter stuurhendel waar ook je ruitenwisser interval op zit. Die kun je gewoon laten zitten en je origineel navi vervangen voor een ander merk. De bc bediening zal gewoon blijven werken. Ik heb namelijk nog geen navi gezien waarmee je ook de bc bedient of het is idd een cd70. Zorg wel voor vrijschakeling van navi en display. Daarnaast kun je een stalkadapter nemen zodat je stuurbediening blijft werken.

Safe driving Jurgen

Hij zal wel een NCDC2013 of een NCDC2015 hebben,

NCDC2013 is met wisselaar en navigatie en de NCDC2015 is met wisselaar, navigatie en telefoon,

greetz,

Hij zal wel een NCDC2013 of een NCDC2015 hebben,

NCDC2013 is met wisselaar en navigatie en de NCDC2015 is met wisselaar, navigatie en telefoon,

greetz,

origineel gepost door jraaf

Safe driving Jurgen

ja ik heb de ncdc 2013 en bedien alles met de rechter knop ja

origineel gepost door jraaf

Safe driving Jurgen

ja ik heb de ncdc 2013 en bedien alles met de rechter knop ja

ik heb dus de ncdc 2013 radio

en ik bedien me bc met de knop op de radio

en nu heb ik dus geen stuurhendel met boordcomputer bediening

maar die kan ik kopen ,en vroeg me dus af of ik die hendel ook nodig ben ,als ik deze radio vervang voor een andere radio,

ben ik die hendel dan wel nodig voor me boord computer

ik heb dus de ncdc 2013 radio

en ik bedien me bc met de knop op de radio

en nu heb ik dus geen stuurhendel met boordcomputer bediening

maar die kan ik kopen ,en vroeg me dus af of ik die hendel ook nodig ben ,als ik deze radio vervang voor een andere radio,

ben ik die hendel dan wel nodig voor me boord computer

wat voor scherm heb je eigenlijk?

Kleuren scherm of monochrome scherm?

die kleurenschermen werken zowiezo niet met alleen een hendel.

die monochrome schermen weet ik niet (zit denk ook bij CCRT2008)

de kans bestaat dus dat je ook je scherm moet wijzigen.

Terug
Naar boven