• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

orginele skirts vervangen

jeroen88

Post weleens wat
forum members.

weet iemand hoe je de orginele skirts van een astra kan vervangen.

hoe je de skirts los krijgt.

heb namelijk skirts gevonden in de kleur van me auto.

maar krijg me oude niet los.

kan iemand me helpen?

gr:D

Wat voor type astra..... F G H of J??????:hmmz

Is wel makkelijk om te weten.... kunnen we je iets beter verder helpen .;)

mvg Paul

het is een rotwerk maar je skirts zitten geklikt erop als je er nieuwe op wil zetten moet je bijna altijd alle oude bevestigingsmiddelen vervangen voor nieuwe (kost hooguit €5).

ze bestaan uit 2 delen meen ik is alweer een poos geleden maar heb de mijne vervangen voor coupe skirts en weet nog goed dat ik best wel een poos mee bezig was.

47844_1523816088170_1017645081_1505467_3082025_n.jpg

deze zitten aan de onderkant van je auto je moet met een kleine schroevendraaier het midden van deze dopjes eruit drukken zodat ze los komen als het goed kan je je skirts er dan zo voorzichtig aftrekken.

kan je misschien wat duidelijker zijn?

want er zitten ook van die zwarte ronde dopjes die moet je eraf klikken toch???

en dan kan je hem toch verwijderen?

Je moet ook goed lezen...

Je moet het middelste pennetje naar binnen drukken en daarna wat overblijft er uit wippen.

Het is een klus van 5 minuten.

Wat mij altijd stoort daaraan is dat die pinnetjes je chassis balk in verdwijnen, is daar niet iets tegen te doen?

Btw, als je een beetje van je auto houdt heb je die holtes al helemaal vol gespoten met dat spuitvet dat je door dat slangetje in je dorpel kan spuiten. Dat blijft eeuwig plakken. Ik heb geen last van rammels :P

Terug
Naar boven