• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Originele radio vervangen

Ik wil mijn originele CDR500 gaan vervangen (corsa b uit 2000) omdat deze al enige tijd dienst weigert, althans hij weigert cdrw's af te spelen. Nu ben ik daar sowieso wel een beetje klaar mee en wordt het toch echt tijd voor een radio met usb aansluiting. Ik lees alleen verschillende verhalen over de gebruikte stekkers, de een zegt dat het gewoon ISO is dus plug&play, de ander zegt dat er twee draden moeten worden omgewisseld en verder valt er ook nog te lezen dat er een verloopstekker nodig is. De radio die ik op het oog heb is een Pioneer MVH-150Ui, welke is voorzien van een ISO aansluiting. Als het goed is dan is dit een plaatje van de achterkant van deze radio:

a807e9ff4745818c1d6a4dfa48a535db.jpg

Wat heb ik nodig om deze radio aan te sluiten? Kan ik de antennekabel er gewoon in steken of zal ik daar een verloopstukje voor nodig hebben?

Terug
Naar boven