• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Pantigra is R.I.P auto dan he

Goede avond.

Na bijna 3 jaar offline te zijn op deze forum doe ik nu toch me verhaal kwijt, :wtf

Januarie 2010 gleed ik tegen een stoeprand in de sneeuw, stoeprand van 20 tot 40 centimeter hoog, wiel naar binnen geklapt dacht valt wel mee, ondertussen

9 maanden bij de garage gestaan hele onderkant was door en door rot (toen ik hem kocht zag er alles mooi en veel belovend uit) er waren platen ondergelast (slordig en vervolgens zwart geverft) na 9 maanden heb ik de knoop doorgehakt en ingeruild voor een Fiat punto uit 96 1.2tje, na 1 jaartje dacht ik wil wat snellers.

Toch om een tigra aan te schaffen dacht ik neh wou nog wat snellers dan dat.

Toen kwam ik uit fiatbravo club, en vervolgens een Fiat bravo HGT Abarth gekocht :D

picture.php

picture.php

Met die auto ben ik super blij mee (ja heel anders dan een opel)

Terug
Naar boven