nou hier me ongenoegen over de opel dealer in amsterdam west van kouwen.
op 27-1-12 moest ik me auto apk laten keuren .
en de dealer had een mooie actie voor 20 euro apk
mooi ik wou om 12 uur de auto brengen maar dat kon niet moest tussen 8 en 9
nou auto gebracht en werd afgekeurd (terecht) maar bij het verlaten was het al gelijk.
volgende keer moet je voledige bedrag betalen. (prima .maar niet eens een week ofzo om die punten te laten controleren en alsnog apk af te geven)
nou afgelopen zaterdag een parkeer boete in de brievenbus.
en die was dus gegeven op 27-1-12 om 10:33
ik denk ow oke geen bonnentje ofzo gezien.
toen nagekeken en ik had die dag om 9uur de auto afgegeven bij de dealer.
ik heb de auto voor de deur geplaats om 9 uur waar betaalt parkeren is en ben naar binnen gelopen.
heb daar de sleutel en kenteken afgegeven.
dus belde hem op van ja ik heb een boete gekregen terwijl hij bij jullie stond.
waarom is dat bonnetje wel weggehaalt maar is mij niets verteld. (antwoord was er zat geen bon op)
en om te vragen hoe hij de boete ging vergoeden cash of storten (zijn antwoord was dus ik betaal helemaal niets)
nu zegt hij dus van ja had je hem maar op het prive terein moeten zetten.
http://maps.google.nl/maps?q=van+ko...52.39117,4.848895&fspn=0.000871,0.002615&z=19" onclick="window.open(this.href);return false;
hier een linkje van het prive terein dat staat zowiezo vol met auto's
dus lijkt mij niet dat je zelf daar je auto neerzet ( liever niet dat oma dat probeerd naast je mooie opel)
maar hij vind het mijn verandwoording.
opel nederland gebeld en die kan ook niets doen denkt die (voor morgen zou die het zeker weten en mij het laten weten als ze wel of niet iets kunnen doen)
ik ben van meening dat hij de verandwoording opneemt op het moment dat hij mijn sleutel en kentekenbewijs inneemt.
ik ben niet gevraag om de auto op het prive terein te zetten. auto stond voor de deur en dat wist hij.
wat je ermee doet is aan jullie zelf !!!!
maar ja als jij wilt dat een oma tegen je auto aanzit op prive terein.
of als er iemand boete's maakt met jou auto en niet hun verandwoording nemen.
weet je waar je moet gaan "van kouwen west" in amsterdam
rekening van de apk was dus 20 + 54 euro top actie
ik ga volgende keer wel naar een andere garage ipv van de dealer .
dat ze het merk mogen dragen
op 27-1-12 moest ik me auto apk laten keuren .
en de dealer had een mooie actie voor 20 euro apk
mooi ik wou om 12 uur de auto brengen maar dat kon niet moest tussen 8 en 9
nou auto gebracht en werd afgekeurd (terecht) maar bij het verlaten was het al gelijk.
volgende keer moet je voledige bedrag betalen. (prima .maar niet eens een week ofzo om die punten te laten controleren en alsnog apk af te geven)
nou afgelopen zaterdag een parkeer boete in de brievenbus.
en die was dus gegeven op 27-1-12 om 10:33
ik denk ow oke geen bonnentje ofzo gezien.
toen nagekeken en ik had die dag om 9uur de auto afgegeven bij de dealer.
ik heb de auto voor de deur geplaats om 9 uur waar betaalt parkeren is en ben naar binnen gelopen.
heb daar de sleutel en kenteken afgegeven.
dus belde hem op van ja ik heb een boete gekregen terwijl hij bij jullie stond.
waarom is dat bonnetje wel weggehaalt maar is mij niets verteld. (antwoord was er zat geen bon op)
en om te vragen hoe hij de boete ging vergoeden cash of storten (zijn antwoord was dus ik betaal helemaal niets)
nu zegt hij dus van ja had je hem maar op het prive terein moeten zetten.
http://maps.google.nl/maps?q=van+ko...52.39117,4.848895&fspn=0.000871,0.002615&z=19" onclick="window.open(this.href);return false;
hier een linkje van het prive terein dat staat zowiezo vol met auto's
dus lijkt mij niet dat je zelf daar je auto neerzet ( liever niet dat oma dat probeerd naast je mooie opel)
maar hij vind het mijn verandwoording.
opel nederland gebeld en die kan ook niets doen denkt die (voor morgen zou die het zeker weten en mij het laten weten als ze wel of niet iets kunnen doen)
ik ben van meening dat hij de verandwoording opneemt op het moment dat hij mijn sleutel en kentekenbewijs inneemt.
ik ben niet gevraag om de auto op het prive terein te zetten. auto stond voor de deur en dat wist hij.
wat je ermee doet is aan jullie zelf !!!!
maar ja als jij wilt dat een oma tegen je auto aanzit op prive terein.
of als er iemand boete's maakt met jou auto en niet hun verandwoording nemen.
weet je waar je moet gaan "van kouwen west" in amsterdam
rekening van de apk was dus 20 + 54 euro top actie
ik ga volgende keer wel naar een andere garage ipv van de dealer .
dat ze het merk mogen dragen