• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

parrot 9200 geen sucses

baboe

Post vaak
gisteren parroet 9200 ingebouwd op de cd 70 telefoon werkt perfect maar de ipod klinkt voor geen meter mist gewoon te veel dus dit is ook geen sucses is hier oplossing voor ? wie weet er wat gr baboe

heb er ook een mki 9200 inzitten en het geluid is met een sd kaart redelijk maar mis alleen een stukje bass.

de latere CD70's hebben volgens mij een aux in.

maar eerlijk gezegd . . . kun je van een carkit verwachten dat er super muziek uit komt :hmmz

had iemand gesproken die had ook de parrot 9200 hij had de auto gekocht met parot 9200 en bij hem draaide alles goed dus ik dacht dat doe ik maar bij mij is het niet goed waarom weet ik ook niet en hij wist et ook hij wou de radio bij hem niet openen zodat ik kon kijken snap je

Die parrots hebben een eigen versterker. De versterker van de auto radio wordt ge by passed. De parrot versterker is natuurlijk nooit gematched met je speakers en daarom klinkt het gewoon niet.

ik weet ook niet hoe het bij de 9200 zit, maar de 3100 pakt voor de telefoon alleen de voor speakers.

De achter speakers worden dan dus ook nog afgesloten.

de 9200 pakt de voor en achterspeakers:thumbup

wel heb ik soms dat alle speakers heel zacht gaan en de centerspeaker(in het dash.)ineens erg hard aangaat:hmmz. ik weet nog niet of dit daadwerkelijk aan de parrot ligt maar dat ga ik onderzoeken als het wat warmer is:thumbup

Terug
Naar boven