• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Parrot handsfree icm versterkers

Fearless

Forumbewoner
Ik heb een Parrot handsfree...klik en klaar op je iso...altijd goed.

Maar hoe zit dat dan als je gebruikt maak van versterkers?

Ik had eerst alleen een subwoofer er op, die bleef vrolijk doordreunen als ik aan het bellen was.

Straks komt er een 4 kanaals op de speakers...

Hoe ga ik dat goed voor elkaar krijgen?

heb je geen mute op je radio?? als je die aansluit is de radio stil.

je kan je parrot via een apart speakertje laten kletsen.

of die mute box van de parrot na de versterker plaatsen en afwachten hoe lang hij het volhoud.

Ik heb geen line in op mijn radio, heb in mijn mercedes ook versterker geplaatst met speakersetje.

Ik heb de speaker in de achterdeuren rechtstreeks gesoldeerd op de parrot voor het isoblok.

werkt perfect....

Anders wordt het idd een externe speaker voor carkits, zo heb ik het ook bij mn broertje in de corsa gebouwd.

als je de parrot normaal aansluit. Dan kun je de mute uitgang van de parrot aansluiten op de mute ingang van de radio aansluit dan gaan alle uitgangen van de radio uit. En heb je het geluid van de parrot op de speakers en de sub wordt ook stil gezet. Gr jack

met alle speakers over de versterker gaat de iso stekker truc niet werken

beter alleen de mute aansluiten en dan een los speakertje plaatsen achter je dashbord

Terug
Naar boven