- vraag 1
heb hier nog een setje TB's liggen. Maar passen deze op een x16xe/c16xe blok?
zie namelijk ook maar 1 aansluiting, stappenmotor? en nullastregelklep dan?
Het koppelstukje is van een 1.8 maar heb ook een van x16xe liggen.
Zo ja, welke injectoren kan ik het best nemen, originele? en mogelijk om voorlopig met standaard ecu te rijde?
Heb er nog niet zoveel ervaring mee dus info is altijd welkom
zit momenteel met mantzel powerbox
- vraag 2
kan aan een goede c16xe blok geraken (ook ivm geen chip enzo) . Wat moet ik allemaal aanpassen om van x16xe naar c16xe te gaan? ecu, kabelboom, lmm,..? wat gebeurd er met de stekker waar nu (x16xe) de transponder aanhangt?
- vraag 3
Hoe kan ik de brandstofpomprelais omzeilen? welke 2 draden moet ik dan met elkaar verbinden? wil namelijk dat deze draait vanaf dat contact opstaat (komt schakelaar tussen ivm autosport)
Er lopen 2 blauw/rode die samenkomen, bruine, rode en een zwarte draad.
- Vraag 4
net voor de retourleiding van de brandstof zit zo'n 'potje' waar ook een vacuumslang opzit. Waarvoor dient dit? en kan ik dit weg laten vallen ivm TB's? heb er al gezien die dat niet hebben en gewoon een extra filter op de retour zetten. Klopt dit?

heb hier nog een setje TB's liggen. Maar passen deze op een x16xe/c16xe blok?
zie namelijk ook maar 1 aansluiting, stappenmotor? en nullastregelklep dan?
Het koppelstukje is van een 1.8 maar heb ook een van x16xe liggen.
Zo ja, welke injectoren kan ik het best nemen, originele? en mogelijk om voorlopig met standaard ecu te rijde?
Heb er nog niet zoveel ervaring mee dus info is altijd welkom
- vraag 2
kan aan een goede c16xe blok geraken (ook ivm geen chip enzo) . Wat moet ik allemaal aanpassen om van x16xe naar c16xe te gaan? ecu, kabelboom, lmm,..? wat gebeurd er met de stekker waar nu (x16xe) de transponder aanhangt?
- vraag 3
Hoe kan ik de brandstofpomprelais omzeilen? welke 2 draden moet ik dan met elkaar verbinden? wil namelijk dat deze draait vanaf dat contact opstaat (komt schakelaar tussen ivm autosport)
Er lopen 2 blauw/rode die samenkomen, bruine, rode en een zwarte draad.
- Vraag 4
net voor de retourleiding van de brandstof zit zo'n 'potje' waar ook een vacuumslang opzit. Waarvoor dient dit? en kan ik dit weg laten vallen ivm TB's? heb er al gezien die dat niet hebben en gewoon een extra filter op de retour zetten. Klopt dit?