Hallo, ik heb de vectra GTs 2.2 dgi 2005
daarvoor een zafira van 2002
Ik had die zafira voor mijn rug gekocht, helaas had ik niet hoeven doen......kon geen lange rit,,,,30 min volhouden...wat een pijn.
in 3 jr tijd 9000.KM mee gereden..
de stoelen geven weinig steun en hoge auto helt toch meer, dus continu corrigeren met mijn rug.
Weer proefrit met vectra ja dat was een verademing....
maar ik zit nu met de winterbanden van de zafira, die ok als nieuw zijn ruim 8 mm profiel en nieuwe stalen wielen,,compleete zet..
MEn zegt past niet onder de vectra (zit nu 215/50/17"standaard op.
en de winterbanden/velgen
van mijn zafirra A ik heb hier nl 195/65/15" (als nieuw geen 2000 km mee gereden
Is er geen mogelijkheid dat ze onder mijn vectra kunnen?
Al zou ik andere stalen velgen moeten kopen, is altijd nog goedkoper als,,,alles nieuw
Wat kan ik verwachten ..de diameter? Km afwijking?
Boordcomputer problemen
...
Ik heb nu geen spanning sensoren
bandenmaat 215/50/17"
Ik heb de banden/velgen ook bij de te koop rubriek gezet, dus wie iemand weet met zafira of andere zelfde maat..
Of is er met deze velgen en banden nog iets te doen, mag natuurlijk ook niet aanlopen
gr ar.
dit staat op de stalen velf van mijn winterband zet
6j/15/M2 ET 43 bandenmaat 195/65R/15"91T
5--gaats
Men zegt dat ze niet over de schijfremmen kunnen
ET waarde of zo
daarvoor een zafira van 2002
Ik had die zafira voor mijn rug gekocht, helaas had ik niet hoeven doen......kon geen lange rit,,,,30 min volhouden...wat een pijn.
in 3 jr tijd 9000.KM mee gereden..
de stoelen geven weinig steun en hoge auto helt toch meer, dus continu corrigeren met mijn rug.
Weer proefrit met vectra ja dat was een verademing....
maar ik zit nu met de winterbanden van de zafira, die ok als nieuw zijn ruim 8 mm profiel en nieuwe stalen wielen,,compleete zet..
MEn zegt past niet onder de vectra (zit nu 215/50/17"standaard op.
en de winterbanden/velgen
van mijn zafirra A ik heb hier nl 195/65/15" (als nieuw geen 2000 km mee gereden
Is er geen mogelijkheid dat ze onder mijn vectra kunnen?
Al zou ik andere stalen velgen moeten kopen, is altijd nog goedkoper als,,,alles nieuw
Wat kan ik verwachten ..de diameter? Km afwijking?
Boordcomputer problemen
...
Ik heb nu geen spanning sensoren
bandenmaat 215/50/17"
Ik heb de banden/velgen ook bij de te koop rubriek gezet, dus wie iemand weet met zafira of andere zelfde maat..
Of is er met deze velgen en banden nog iets te doen, mag natuurlijk ook niet aanlopen
gr ar.
dit staat op de stalen velf van mijn winterband zet
6j/15/M2 ET 43 bandenmaat 195/65R/15"91T
5--gaats
Men zegt dat ze niet over de schijfremmen kunnen
ET waarde of zo