• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pechset astra H 2005

Beste mede forumleden.

Ik heb laatst een opel astra gekocht maar daar zat geen pechset (krik moersleutel enz) bij.

Nu heb ik de opel dealer en verschillende autosloopers bij mij in de buurt(regio Utrecht) gebeld,

maar of ze hadden het niet of ik betaal 125ex bij de dealer en dan is de set nog niet compleet.

Hebben julie soms een iedee waar ik zo'n set vandaan kan halen.

Het gaat op een Opel Astra H uit 2005.

Ricardo

tja tegenwoordig krijg je een spuitbusje en compressor mee geleverd, leuk als je een klein gaatje hebt maar bij een iets groter gaatje heb je daar helemaal niks aan.

Je kunt eens proberen op een sloperij verderweg of er daar ergens nog een reservewiel met krik is maar ik verwacht dat die kans niet zo heel erg groot is.

een universele krik en een wielsleutel kost niet zo heel veel (halfords ofzo) enkel zie maar eens aan een wiel los te komen zonder daarvoor de hoofdprijs te moeten betalen.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

tja tegenwoordig krijg je een spuitbusje en compressor mee geleverd, leuk als je een klein gaatje hebt maar bij een iets groter gaatje heb je daar helemaal niks aan.

Je kunt eens proberen op een sloperij verderweg of er daar ergens nog een reservewiel met krik is maar ik verwacht dat die kans niet zo heel erg groot is.

een universele krik en een wielsleutel kost niet zo heel veel (halfords ofzo) enkel zie maar eens aan een wiel los te komen zonder daarvoor de hoofdprijs te moeten betalen.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja bij mij ligt er ook gewoon een spuitbus achterin, maar ben eigelijk niet van plan om daar me banden van 260euro mee te verpesten.

Ja bij mij ligt er ook gewoon een spuitbus achterin, maar ben eigelijk niet van plan om daar me banden van 260euro mee te verpesten.

Heb het ook al geprobeerd bij een opel sloperij in almere maar ook die hadden niks bij de dealer betaal ik voor een krik sleutel al €100,- ex.

Dus vandaar dat ik eerst maar eens verder zoek vond het vrij prijzig.

Heb het ook al geprobeerd bij een opel sloperij in almere maar ook die hadden niks bij de dealer betaal ik voor een krik sleutel al €100,- ex.

Dus vandaar dat ik eerst maar eens verder zoek vond het vrij prijzig.

mogguh,heb er eentje van 2006 maar daar zat alles bij.ook zo'n achterlijk thuiskomwieltje.wielmooer sleutel heb ik bij de actoin ofzoiets gekocht(kruissleutel)kostte iets van 5 of 6 eurie's.en vaak hebben ze bij supermarkten nog wel eens aanbiedingen van een krik,zo'n klein hydraulisch dingetje,voor weinig!misschien het proberen waard(?)suc678 :thumb

mogguh,heb er eentje van 2006 maar daar zat alles bij.ook zo'n achterlijk thuiskomwieltje.wielmooer sleutel heb ik bij de actoin ofzoiets gekocht(kruissleutel)kostte iets van 5 of 6 eurie's.en vaak hebben ze bij supermarkten nog wel eens aanbiedingen van een krik,zo'n klein hydraulisch dingetje,voor weinig!misschien het proberen waard(?)suc678 :thumb

Terug
Naar boven