• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

photoshop gevraagd, zilvere velgen zwart photoshoppen

@Punch wrote:op marktplaats.nl staan zwarte te koop :thumb

ik heb gezocht en niks gevonden. was het nou zo'n grote moeite om die link effe hier te plaatsen ofzo.. maar toch bedankt.

@Vectra-gts C wrote:@Punch wrote:op marktplaats.nl staan zwarte te koop :thumb

ik heb gezocht en niks gevonden. was het nou zo'n grote moeite om die link effe hier te plaatsen ofzo.. maar toch bedankt.

Hier op t forum heeft kadettgte@freeler toch ook al foto,s van die zwarte gepost voor je ,en op mplaats staan ze ook nog op in het blinkend zwart.

heb net nog gekeken zijn voor een corsa staan boven aan bij velgen.

Weet niet hoe ik een link moet plaatsen.

ik heb ze idd gezien maar nu heb ik er nog niks aan of wel? ik wil namelijk checken of ze onder mijn auto passen of niet...

is er niemand die even de moeite voor mij wilt nemen om die velgen zwart te shoppen aub?

@Vectra, hier heb je de shopje,

Ik heb het idee dat je denkt dat iedereen maar ff snel alles aan de kant legt om voor jou ff velgjes te shoppen, maar ok, ik hou me mond er verder over op, anders krijgen we dat weer.

:hmmz

@marcelnl wrote:@Vectra, hier heb je de shopje,

Ik heb het idee dat je denkt dat iedereen maar ff snel alles aan de kant legt om voor jou ff velgjes te shoppen, maar ok, ik hou me mond er verder over op, anders krijgen we dat weer.

hartstikke bedankt marcelnl! was niet verkeerd bedoeld ofzo. had gewoon even jullie hulp nodig.

enne wat vinden jullie zelf? het heeft wel wat toch

In dat poetsen vergis je je toch op matzwart zie je alles en op hoogglans zwart ook .

Spreek uit ervaring want rijd er zelf mee rond,maar ik poets ook graag :jerry

Ik vind het niet mooi.

Lijkt van een afstandje net of je op winterstaal rijd, dat vind ik altijd van zwarte velgen.

@marcelnl wrote:@Vectra, hier heb je de shopje,

Ziet er goed uit, misschien een idee voor onder onze corsa

Terug
Naar boven