• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

photosjopje ASTRA J

forcemaple

Post weinig
Hallo,

ik denk er aan om chrome handgrepen te kopen voor mijn astra J. Ik weet alleen niet of dit mooi staat bij een zilvergijze kleur. Ik zou dus graag een sjopje willen van deze astra met chrome handgrepen....wie durft de uitdaging aan :)

Het gaat om deze auto:

Astra1.jpg

Alvast bedankt!

Dat zal lastig zijn, kijk maar naar je sierlijsten.. die lijken wel wit... :P

Succes gewenst aan de gene die zich hieraan waagt! :)

[rquote=1906837&tid=145783&author=DarkNL08]Dat zal lastig zijn, kijk maar naar je sierlijsten.. die lijken wel wit... :P

Succes gewenst aan de gene die zich hieraan waagt! :)[/rquote]

Ja klopt op deze foto wel, maar het is maar net hoe het licht er op valt. :)

Trouwens, als iemand een foto heeft van een zilvergrijze auto waar chrome handgrepen op zitten is dat ook goed, dan heb ik toch een indicatie van hoe het er uit ziet....

Dat zal lastig zijn, kijk maar naar je sierlijsten.. die lijken wel wit... :P

Succes gewenst aan de gene die zich hieraan waagt! :)

[rquote=1906837&tid=145783&author=DarkNL08]Dat zal lastig zijn, kijk maar naar je sierlijsten.. die lijken wel wit... :P

Succes gewenst aan de gene die zich hieraan waagt! :)[/rquote]

Ja klopt op deze foto wel, maar het is maar net hoe het licht er op valt. :)

Trouwens, als iemand een foto heeft van een zilvergrijze auto waar chrome handgrepen op zitten is dat ook goed, dan heb ik toch een indicatie van hoe het er uit ziet....

Hai Stender! die ziet er goed uit man! bedankt voor je bijdrage. Ik ben er uit en ik ga de handgrepen verchromen. Ik kreeg nog een supertip van iemand, die zei dat ik alluminiumfolie op de grepen kon doen en voorzichtig langs de randen afsnijden. Ik heb dat gedaan en kreeg een hele goede indruk van hoe het er uit zou zien. (moest een beetje met geknepen oogjes kijken, maar toch :-))

Nogmaals bedankt Stender!

Hai Stender! die ziet er goed uit man! bedankt voor je bijdrage. Ik ben er uit en ik ga de handgrepen verchromen. Ik kreeg nog een supertip van iemand, die zei dat ik alluminiumfolie op de grepen kon doen en voorzichtig langs de randen afsnijden. Ik heb dat gedaan en kreeg een hele goede indruk van hoe het er uit zou zien. (moest een beetje met geknepen oogjes kijken, maar toch :-))

Nogmaals bedankt Stender!

Terug
Naar boven