• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Piep geluid als je deur open maakt met licht geluid.

Maikeltjeee

Post weleens wat
Mensen,

We kennen het allemaal wel we maken de deur open met het licht nog aan en het begint irritant te piepen. Nu wil ik dadelijk vooral op auto shows enzo de lichten aan laten en de deuren open. Dus mijn vraag is hoe kan ik dit geluid weg halen?

Mvg, Maikel

Grijze relais (2tonige piep) eruit trekken (zwart (iritante zoem) met gaatjes en een sleuf bij oudere modellen).

Willem

@wim-v6 wrote:Grijze relais (2tonige piep) eruit trekken (zwart (iritante zoem) met gaatjes en een sleuf bij oudere modellen).

Willem

Deze zit bij zekeringen denk ik?

@wim-v6 wrote:meneer TDS heeft t bericht alweer weg gehaald :vertag :vertag

Willem

Mahaha jaa Willem.. Ik zei olie tussen de deur scharnieren spuiten :jerry :jerry

Ik ga nu maar eens slapen :jerry

Jup, is Exact hetzelfde.

Oude eruit, nieuwe erin..

Oude is Zwart, nieuwe is Grijs, dus herkennen doe je ze wel.

Je vind ze in:

- Latere Corsa-B

- Latere Astra-F

- Latere Vectra-A

- Latere Calibra

- Omega-B

Willem

@wim-v6 wrote:Klopt, Fabrieks af...

94 / 95 is de overgang voor de Corsa-b

Tsja mijne is gefabriceerd op 7 februari 1995, de naam ben ik vergeten; maar vond een kaartje in mijn deur; toen ik bezig was met CV+AB. Dus dat klopt dan goed.

Weet ik weer wat, dankje :thumbup

Nu moet je niet vergeten je lichten uit te zetten (mits je ze overdag aan hebt). Je kan het soms maar zo vergeten :jerry

Terug
Naar boven