• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Pioneer DEH-6300SD Problemen

Darkspy

Post weinig
Goede morgen iedereen,

Ik heb dus een Pioneer DEH-6300SD met wat problemen, deze heb ik uit mijn vorige auto gehaald.

Elke keer als ik de auto op contact zet gaat de demo stand aan.

In gebruiksaanwijzing staat duidelijk dat ik op het knopje : halve cirkel Pijltje naar links boven/DISP/SCRL.

Dit heb ik dood leuk dus ingedrukt en Demo gaat uit, maar blijft ook uit. Dus meneertje drukt op de knop SCR/OFF en gaat hij weer aan. ( zonder demostand ) Denk mooi alles weer instellen, en alles gaat goed tot dat ik de auto weer uit doe en even bij mijn opa en oma zit.

En wil weer weg , dus auto weer starten komt die vervelende rot demo er weer op, Mijn vw polo had hier ook last van!

Maar weet niet meer hoe dat er uit kreeg, Hopelijk weten jullie hier wel wat voor ,anders moet ik naar de garage toe en hopen dat die er wat van begrijpen:o

Voor mensen die hem misschien niet herkennen qua naam :

Trouwens nog een heel andere vraag wie weet waar dit weg moet komen ? :hmmz

foto5we.jpg

foto6v.jpg

Hopelijk weten jullie de oplossing !

Terug
Naar boven