• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Plek voor een Parrot kit in een Astra G

GooneyBird

Post weinig
Ik zit te kijken naar een goede handsfree, omdat ik om de een of andere reden altijd standaard gebeld word in de auto. Waarom weet ik ook niet, maar zodra ik de auto in versnelling zet, moet de hele wereld en z'n vrouw contact met mij hebben. :D

Dus ik zit te kijken naar een Parrot setje, eentje waar ik ook m'n iPod op kan aansluiten. M'n vader heeft een 'gewone' (zonder iPod-ondersteuning) in z'n Omi zitten, en dat werkt perfect, en dat wil ik ook. Maar waar plaats je in vredesnaam dat schermpje? Het dashboard van een G zit toch al redelijk vol, en dan heb ik ook nog eens een vaste houder voor m'n GPS naast de meterbak.

Waar hebben jullie de carkit zitten?

zo dus: moest wel het binnebakje eruit misschien kan dit bij jou auto ook

09112010155.jpg

Erwin

Iemand nog een mooiere oplossing dan de asbak?

Moet er 1 in een zafira zetten, maar dr wordt ook gerookt in die auto dus de asbak willen we hem niet in hebben.

Zat zelf te denken aan een loos schakelaarafdekdopje.

Je kan de bedrading van de Parrot omzetten zodat ie vanachter dr in komt ipv dat ie er onderuitsteekt. Dan kan je hem vlak op een dashboarddeel bouwen. Dat wou ik dit keer weer doen.

Iemand nog een mooiere oplossing dan de asbak?

Moet er 1 in een zafira zetten, maar dr wordt ook gerookt in die auto dus de asbak willen we hem niet in hebben.

Zat zelf te denken aan een loos schakelaarafdekdopje.

Je kan de bedrading van de Parrot omzetten zodat ie vanachter dr in komt ipv dat ie er onderuitsteekt. Dan kan je hem vlak op een dashboarddeel bouwen. Dat wou ik dit keer weer doen.

je kan de achterkant van de parrot eraf halen en dan het kabeltjes los maken,

als je dan een gaatje in de achterkant maakt moet het wel kunnen.

Erwin

je kan de achterkant van de parrot eraf halen en dan het kabeltjes los maken,

als je dan een gaatje in de achterkant maakt moet het wel kunnen.

Erwin

Ik gebruik de asbak ook. Ik rook zelf niet, maar ik hou wel van een opgeruimde auto, en gebruik 'm dus als afvalemmertje (betaald-parkeerbonnetjes, kauwgum, dat soorts).

Bij m'n pa zit ie idd vlak op een dashboarddeel, dat wou ik ook gaan doen. Maar waar, daar zit ik nog even mee.

Ik gebruik de asbak ook. Ik rook zelf niet, maar ik hou wel van een opgeruimde auto, en gebruik 'm dus als afvalemmertje (betaald-parkeerbonnetjes, kauwgum, dat soorts).

Bij m'n pa zit ie idd vlak op een dashboarddeel, dat wou ik ook gaan doen. Maar waar, daar zit ik nog even mee.

Als ik dat dashboard van op de foto hier zie kan die mooi op een loze knop....

Alleen zit hier rechts een knop voor de stoelverwarming

ALs die er niet zat had ik hem op die loze knop gemaakt. Dan zit ie vlak op het dashboard. En als je hem er uit haalt heb je alleen een nieuwe loze knop nodig. Dus geen dashboard verkr8ing

Als ik dat dashboard van op de foto hier zie kan die mooi op een loze knop....

Alleen zit hier rechts een knop voor de stoelverwarming

ALs die er niet zat had ik hem op die loze knop gemaakt. Dan zit ie vlak op het dashboard. En als je hem er uit haalt heb je alleen een nieuwe loze knop nodig. Dus geen dashboard verkr8ing

Alleen heeft mijn Astra dus geen loze knop, that's the whole issue here. ;) Het enige wat ik kon bedenken was links op mijn dashboard bij/tegen dat rooster van de ramenontwazeming (boven het ventilatierooster) aan.

Alleen heeft mijn Astra dus geen loze knop, that's the whole issue here. ;) Het enige wat ik kon bedenken was links op mijn dashboard bij/tegen dat rooster van de ramenontwazeming (boven het ventilatierooster) aan.

Terug
Naar boven