• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

polyester inbouw

xander n

Post weinig
ik wil audio eindelijk in me kadett inbouwen en nou wil ik dat met polyester gaan doen maar hoe kan ik mooie rondingen maken waar speakers in kunnen komen en andere vormen?

Met mdf aan de gang. Ringen zagen en vormen. met latjes alles in de grove vorm zetten.

Met strechdoek of een oud laken er over.

Zo heb ik enkele kleine dingen gefixd. Dat laken of strechdoek zet je in de hars. als dat uitgehard is kan je beginnen met plamuren.

Een hels karwei maar je hebt wel iets wat je zelf ontworpen hebt :vertag

Met mdf aan de gang. Ringen zagen en vormen. met latjes alles in de grove vorm zetten.

Zo heb ik enkele kleine dingen gefixd. Dat laken of strechdoek zet je in de hars. als dat uitgehard is kan je beginnen met plamuren.

@Fearless wrote:Met mdf aan de gang. Ringen zagen en vormen. met latjes alles in de grove vorm zetten.

maar wel meerdere lagen met die matjes en hars denk dan en als laatste plamuren?

@Fearless wrote:Met mdf aan de gang. Ringen zagen en vormen. met latjes alles in de grove vorm zetten.

maar wel meerdere lagen met die matjes en hars denk dan en als laatste plamuren?

Terug
Naar boven