• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!!

jermir

Post vaak
zo vandaag geweest en een hoop spul gekocht. tevens ook wat mooie foto`s gemaakt van in elk geval mooie velgen en mooie auto`s

SNC00200.jpg

SNC00201.jpg

SNC00202.jpg

SNC00203.jpg

SNC00204.jpg

SNC00205.jpg

SNC00206.jpg

SNC00207.jpg

SNC00208.jpg

SNC00209.jpg

SNC00210.jpg

SNC00211.jpg

SNC00212.jpg

SNC00213.jpg

SNC00214.jpg

origineel gepost door 2000

Morgen, eindelijk!!!!

Deze zijn echt mooi, zal wel een paar centen kosten :cry

SNC00209.jpg

het hart is ook niet van staal maar is nagemaakt van alu. moest zeggen dat deze en die 3 delige 400 velgen me favo waren. en die edeltrout apparaten zijn echt te bizar voor woorden. slaat echt nergens op. volgens mij pompen die gasten echt minimaal 50000 in een auto. vooral die tellerset was gaaf van die blauwe. km teller tot 260 en toerenteller tot 10.000tpm. het schakelmechaniek van die blauwe sedan met die 3delige 400 wielen was echt mooi om te zien en weet ook waar ze te koop zijn. kost echt iets van 5 a 600 euries :o ga me bedje in want ben kapot van die bloedhitte. ben helemaal verfikt!!!!!!!!

ben vandaag geweest. en die edeltraut auto's zijn zeker helemaal geweldig.:wub:wub

gingen vandaag ook sprinten die blauwe en groene van edeltraut. waren zekers wel snelle tijden, maar die zilveren c20let met throttle bodies was toch sneller. wat ging die auto:wub:wub:wub

Vandaag genoeg mensen met een camera gezien, alleen ik was er zelf geen van.....

Vond het een geslaagde meeting, net als voorgaande jaren.

Ja, was erg leuk. Ben 2 volle tanken, waarschijnlijk 1 liter olie,en erg veel zweet verder :P En om het "vroeger" gevoel weer terug te krijgen ook nog met pech langs de snelweg gestaan :agent

heb maar één foto geschoten :(

origineel gepost door 2000

Ja, was erg leuk. Ben 2 volle tanken, waarschijnlijk 1 liter olie,en erg veel zweet verder :P En om het "vroeger" gevoel weer terug te krijgen ook nog met pech langs de snelweg gestaan :agent

heb maar één foto geschoten :(

de reden dat ik toch niet ben gegaan..........

pech met de groene c???? ik was zelf met een c20let couope geweest en was op en neer gereden op 1 tank en van sevenum ook nog ff langs swalmen gereden. heb zo`n 500km gereden!!!!

Idd, met de groene.Op de heenweg stotterde hij al 2 keer, ongeveer 1 sec. En op de terugweg stopte ie plostseling helemaal. Onderzoek wees uit dat de benzinepomp het niet deed. Nu wist ik dat de bedrading een zooitje was, maar er was dus een losse draad van de pomp in een kabelschoenvrouwtje gestoken. Dit contact profisorischersteld en de weg vervolgd. Schrok me wezenloos met vrouw en kind bij me.

Ik ben zondag in het begin van de middag even geweest met de ascona

Was voor mij nog niet eens zo ver maar ik bleef ook plakken aan mijn stoel

Hier wat foto's (stiekem ook van die pracht 323 die vooraan op het terrein stond)

CIMG2132.jpg

CIMG2131.jpg

CIMG2130.jpg

CIMG2129.jpg

CIMG2128.jpg

CIMG2127.jpg

CIMG2126.jpg

CIMG2125.jpg

CIMG2124.jpg

CIMG2123.jpg

CIMG2122.jpg

CIMG2121.jpg