• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem intern geheugen geen beeld meer

jblfreak

Woont hier bijna
ha mensen

ik heb een pentium 4 2.0 ghz

nu heb ik alles er nieuw op gezet op een nieuwe harddisk

nu vond ik m toch te langzaam aangezien er maar 512mb in zat

nu heb ik er een 1gb ingezet

maar had k alles in elkaar en zette de pc aan toen hoorde ik een soord van politie sirenegeluid en deed niets

toen t geheugen weer orgineel gemaakt en heb nu geen beeld meer

heb t scherm getest op me laptop en is goed ook heb k video kaart gewisseld zonder resultaat

wie kan mij helpen

groeten dennis

Met pc's is het altijd gewoon simpele deductie.. Net zolang de dingen die je net vervangen of erbij gezet hebt weer weghalen tot ie het weer doet. Want eerst deed ie het toch ook ;)

Dan weet je ook meteen waar het aan lag.

Dan probeer je waar het aan lag er gewoon nog eens bij te zetten. Blijft het niet werken dan maar niet hè..

:)

Lag het nergens aan dan heb je iig alles er nog eens ingedaan maar dan blijkbaar goed.

Scherm is niks mee aan de hand. Hij komt gewoon niet door de bios door iets.

Controleer ook als er niet een kaart scheef in een slot zit. Met het aandrukken van het geheugen kan het wel eens gebeuren dat er iets anders los schiet.

zo vanmiddag de pc zaak gebeld die zeiden kom maar even langs met de pc

de medewerker de pc getest en helaas t mainboard toch overleden

heb nu voor weinig geld een ander board gekregen dus kan m weer in elkaar zetten

Terug
Naar boven